tågrånarn Postad 8 November , 2014 Rapport Postad 8 November , 2014 Nya tider, nya bekymmer... Min Hud startar inte på Pokerstars. Funkar fint på FullTilt och Ipoker och laddar hem händer på Stars, men Huden startar/kommer inte upp.. Nån som varit med om det? Sist det hände mig hade jag råkat byta språk i klienten. Citera
Lassis Postad 8 November , 2014 Rapport Postad 8 November , 2014 Sist det hände mig hade jag råkat byta språk i klienten. Har hoppat mellan Sve-Engelska sista 2månaderna...så det kanske är så. Funkar det bara på eng? Citera
tågrånarn Postad 8 November , 2014 Rapport Postad 8 November , 2014 Har hoppat mellan Sve-Engelska sista 2månaderna...så det kanske är så. Funkar det bara på eng? Jag har faktiskt ingen aning om hur det "ska" funka. Men sist jag hade problem ändrade jag från Sv - Eng, startade ett bord och HUDen var tillbaka Citera
Lassis Postad 8 November , 2014 Rapport Postad 8 November , 2014 Jag har faktiskt ingen aning om hur det "ska" funka.Men sist jag hade problem ändrade jag från Sv - Eng, startade ett bord och HUDen var tillbaka Ja jävlar, det funkade! Thx!! Citera
Recommended Posts