Partneransvarig Postad 19 Mars , 2012 Rapport Postad 19 Mars , 2012 Varje tisdag och torsdag med start i morgon kör PartyPoker / WPT Poker kvalturneringar till en final den 12 april. I finalen ligger sedan ett paket till WPT Marbella värt $4000, en iPhone4 samt en iPad2. Dessutom har varje kval även $500 adderat. En rejäl övervärdesfest alltså! Två spelare från varje kval vidare till finalen, som alltså kommer att innehålla 14 medlemmar exklusivt från Poker.se / pokerforum.nu. Väl där kommer dessa 14 spelare också att möta 14 spelare från ett danskt forum. Dessa 28 spelare slåss om de individuella finalpriserna. Namn: Pokerse Nordic Battle Qualifyer - $500 added (2562846) Datum: tisdag 20 mars kl: 20:00 CET Inköp: $10+1 Restriktioner: Bara de spelare som har skapat sina konton på PartyPoker eller WPT Poker genom poker.se eller pokerforum kan deltaga. Har du inget konto på PartyPoker eller WPT Poker, kan du skapa dessa nedan! PartyPoker WPT Poker Lycka till! Citera
SwedeMaster Postad 27 Mars , 2012 Rapport Postad 27 Mars , 2012 Hur skapar jag konto på WPT Poker så att det framgår att jag gör det via er? Finns inget sånt att fylla i när man registrerar konto hos dem. Bara bonus code rad. Citera
Partneransvarig Postad 27 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2012 Hur skapar jag konto på WPT Poker så att det framgår att jag gör det via er? Finns inget sånt att fylla i när man registrerar konto hos dem. Bara bonus code rad. Använder du denna länk taggas du till oss. Citera
boricco Postad 27 Mars , 2012 Rapport Postad 27 Mars , 2012 Var kan jag se vilka spelare som redan kvalat in till finalen? Citera
valterego Postad 27 Mars , 2012 Rapport Postad 27 Mars , 2012 Var kan jag se vilka spelare som redan kvalat in till finalen? Saxat från Partys egen tråd: Vinnare av första kval turneringen och platser i finalen den 12 April: wt_EatMyBajs pp_almiracle77 Vinnare av andra kval turneringen och platser i finalen den 12 April: wt_dennisen wt_Bettog Stort grattis till er!!!!!! Citera
Partneransvarig Postad 29 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2012 Tre turrar spelade. Följande är hittills klara för finalen från PF: EatMyBajs almiracle77 dennisen Bettog kreuzerzeit TheValkyria Citera
Robhz Postad 29 Mars , 2012 Rapport Postad 29 Mars , 2012 Är alla de som öppnade sitt konto på PartyPoker innan poker.se fanns uteslutna? Citera
hogge75 Postad 29 Mars , 2012 Rapport Postad 29 Mars , 2012 Fan, jag var helt säker på att jag reggat mitt Partypoker-konto via poker.se. Grattis Partypoker som fick mig att sätta in pengar för första gången på 4 år Citera
Rephukk Postad 29 Mars , 2012 Rapport Postad 29 Mars , 2012 Spelas turen på Party poker? kan inte hitta den? tack på förhand Citera
valterego Postad 29 Mars , 2012 Rapport Postad 29 Mars , 2012 Spelas turen på Party poker? kan inte hitta den? tack på förhand Den spelas på PartyPoker och WPT Poker. Klockan 20:00 ikväll Citera
Rephukk Postad 29 Mars , 2012 Rapport Postad 29 Mars , 2012 kan inte hitta några turneringar på party poker kör via mac? är det deras soft som e kass eller? Citera
Rephukk Postad 29 Mars , 2012 Rapport Postad 29 Mars , 2012 Det finns två stycken vilken ska man registrera sig till? varför är det lösen på en Citera
Dojan83 Postad 11 April , 2012 Rapport Postad 11 April , 2012 Behöver man regga sig för finalen den 12:e eller kommer ni att lägga till finaldeltagarna automatiskt? För det går inte att registrera sig nu...... Citera
devalanteriel Postad 11 April , 2012 Rapport Postad 11 April , 2012 Det ska ske automatiskt enligt partynissen. Citera
Dojan83 Postad 12 April , 2012 Rapport Postad 12 April , 2012 kan ni se finalen i klienten? Nordic battle finale eller någonting liknande låg tidigare 20.00 ikväll (14.00 cet) men nu verkar den vara borttagen Citera
PartyPoker Postad 12 April , 2012 Rapport Postad 12 April , 2012 Jag börjar med att gratulera alla som har gått vidare till finalen ikväll Du kommer under dagen idag att kunna se finalen och det är dessa spelare från pokerforum och poker.se som kan registrera sig till den. Här är alla finalister grattis till er alla och lycka till i finalen som går imorgon! Screen Name EatMyBajs almiracle77 bagarn Bettog Kreuzerzeit TheValkyria rephukk dimitrivegas e-rex Snuvarn vattenskallen Smoool99 NoMoreKing Cirrus49 Lycka till ikväll och låt inte Danskarna vinna platsen till WPT Marbella, som liten bonus kommer det även att vara en fest eftersom det är första gången WPT intar Marbella och vinnaren är såklart inbjuden till festen med. Citera
devalanteriel Postad 12 April , 2012 Rapport Postad 12 April , 2012 OBS OBS OBS! Registrering sker INTE automatiskt utan alla som kvalat in MÅSTE registrera sig MANUELLT! Citera
Partneransvarig Postad 12 April , 2012 Författare Rapport Postad 12 April , 2012 BUMP! Det är manuell registrering som gäller för er som kvalat. Citera
Recommended Posts