Partneransvarig Postad 14 Mars , 2012 Rapport Postad 14 Mars , 2012 På söndag kör bwin en finfin medlemssatellit med en hel del godbitar inkastat i potten. Förutom Era inköp ligger det $500 i cash och två biljetter a $320 adderat. Här finns det med andra ord riktigt mycket övervärde att plocka! Namn: $1000 added Sunday Tid: söndag 18 mars kl 20:00 CET Inköp: $10+1 Adderat till potten: $500 i cash och två biljetter á $320 (totalt värde $1140) Lösenordsrebus: enmöbelmankansittavidochjobbaellergöraläxor(niobokstäver) Turneringen är bara öppen för de som startat konto via våra länkar. Saknar du konto kan du öppna ett här! Citera
Crappy Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Då var det dags, vem ska jag möta HU? Citera
Vasabo Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Då var det dags, vem ska jag möta HU? Mig hoppas jag. Om jag får spela. Jag vet inte om jag har reggat mig här via. Citera
Vasabo Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Och det fick jag... Vad skönt att jag kan spela Citera
Crappy Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Ok då spikar vi ett möte HU. Vad nickar du där? Citera
sharken Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Vasabo tog min hu kompis, snyft, snyft, fast det gör inte så mycket för vi har ju inte presterat så vidare när vi har bestämt hu, chansen blir ju större att ja vinner nu Citera
bjoelle Postad 18 Mars , 2012 Rapport Postad 18 Mars , 2012 Jag får bara upp reklam för "danska spelare" och blir vidareskickad till partypoker. Tack bwin! Citera
PartyPoker Postad 19 Mars , 2012 Rapport Postad 19 Mars , 2012 Jag får bara upp reklam för "danska spelare" och blir vidareskickad till partypoker. Tack bwin! Ha ha ok ja det var ju lite udda måste jag säga, låter som du har ett Danskt konto eller att du befann dig på Dansk mark då du ville spela? Citera
bjoelle Postad 19 Mars , 2012 Rapport Postad 19 Mars , 2012 Ha ha ok ja det var ju lite udda måste jag säga, låter som du har ett Danskt konto eller att du befann dig på Dansk mark då du ville spela? Jag har ett svenskt Konto. Jag sitter i Sverige på en fast Telia-uppkoppling. Citera
PartyPoker Postad 19 Mars , 2012 Rapport Postad 19 Mars , 2012 Jag har ett svenskt Konto.Jag sitter i Sverige på en fast Telia-uppkoppling. Kan du skicka mig ett PM med ditt konto namn så skall jag kolla upp det. Citera
saft_suse Postad 3 April , 2012 Rapport Postad 3 April , 2012 hei ! når blir sammenlagtpremien sendt ut?det er jo mange uker siden konkurransen var over.håper den drakten kommer snart mvh jan (saft_suse) Citera
Partneransvarig Postad 3 April , 2012 Författare Rapport Postad 3 April , 2012 hei ! når blir sammenlagtpremien sendt ut?det er jo mange uker siden konkurransen var over.håper den drakten kommer snart mvh jan (saft_suse) Hej Jan! Vi har nu bett bwin att kolla att beställningarna är gjorda. Vi återkommer i frågan. Citera
Recommended Posts