Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

På söndag kör bwin en finfin medlemssatellit med en hel del godbitar inkastat i potten. Förutom Era inköp ligger det $500 i cash och två biljetter a $320 adderat. Här finns det med andra ord riktigt mycket övervärde att plocka!

Namn: $1000 added Sunday

Tid: söndag 18 mars kl 20:00 CET

Inköp: $10+1

Adderat till potten: $500 i cash och två biljetter á $320 (totalt värde $1140)

Lösenordsrebus: enmöbelmankansittavidochjobbaellergöraläxor(niobokstäver)

Turneringen är bara öppen för de som startat konto via våra länkar. Saknar du konto kan du öppna ett här!

Postad
Jag får bara upp reklam för "danska spelare" och blir vidareskickad till partypoker. Tack bwin! ;)

Ha ha ok ja det var ju lite udda måste jag säga, låter som du har ett Danskt konto eller att du befann dig på Dansk mark då du ville spela?

Postad
Ha ha ok ja det var ju lite udda måste jag säga, låter som du har ett Danskt konto eller att du befann dig på Dansk mark då du ville spela?

Jag har ett svenskt Konto.

Jag sitter i Sverige på en fast Telia-uppkoppling.

• 2 weeks later...
Postad
hei !

når blir sammenlagtpremien sendt ut?det er jo mange uker siden konkurransen var over.håper den drakten kommer snart :-)

mvh

jan (saft_suse)

Hej Jan!

Vi har nu bett bwin att kolla att beställningarna är gjorda. Vi återkommer i frågan.