Ickyman Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Hej! Ni kan kalla mig tysken, mycket eftersom jag bor i Tyskland just nu. Har precis börjat att spela massor av Turbo SNG's på PS och hoppas att kunna utvecklas snabbt i rätt riktning. Har spelat massor av poker senaste åren, mestadels turneringar i NLHE. Men har insett att jag inte har tid att sitta och nöta samma turneringar i 8+ timmar så har börjat försöka anpassa mitt push/fold-spel när jag spelar turbo. Ni kommer i denna bloggen få alla möjliga typer av inlägg. Mycket skit, men även lite analys, tankar och såklart grafer. Sköt om er! Nu blir det åka av. Citera
Ickyman Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2012 Första sessionen gick riktigt bra. Donkade bort två startstacker på ett ganska aggro sätt. Hade AQo mot QQ i en mot en supergalen och hittade K hög färg i en annan på flop där jag var i skuggan av skurkens A hög. Totalt lyckades jag peta in 42 turneringar och en vinst på 5.51. (ROI: 26.24) Kommer fortsätta runt midnatt efter en vända Mario Party med min rumskamrat. Citera
Ickyman Postad 10 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2012 glhf Var i Tyskland bor du? Tack så mycket! I Ruhrområdet. Citera
Ickyman Postad 10 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2012 Spelade några till i går och fortsatte med ett par till nu under morgonen. Motståndet är extremt lätt så förhoppningsvis kan jag chippa upp till nästa nivå rätt snart. Giraff: Citera
Recommended Posts