Gå till innehåll

Fixa ICM/Bubbelläcka.


HataSKV

Recommended Posts

Jag har insett att jag har riktigt stora problem med ICM och bubbelspel. Gick upp ganska fort i nivå förra året och har haft en ganska bra winrate på micro och smallstakes turrar upp till strax över $50 inköp.

 

Tänkte aldrig särskilt mycket på det här men nu när jag börjat spela en del högre inköp så inser jag att jag är riktigt usel jämfört med andra regs och gör väldigt stora och kostsamma misstag. Är nog min sista riktigt stora lucka bortsett från mindre grejer som man alltid kan bli bättre på.

 

Till stor del har det nog att göra med en dålig vana av att försöka stressa fram segrar och att spela för galet när alla andra är nitar. Men det är något jag börjar få bukt på. Men tror också mitt största problem är att min pokermatte är klart sämre än dom flesta bättre spelare som jag stöter på.

 

Var hittar man bra material för det här? Alternativt en coach men känner inte att jag vill lägga allt för mycket pengar just nu och bra coacher verkar dyra, iaf kortsiktigt. Funderade på att det kanske skulle vara bra att kolla på lite videos skapade av någon duktig SNG-spelare men det mesta från coachingsajterna som jag hittat verkar väldigt dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...