Sadden Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2012 Sitter med en polare just nu och lanar lite poker. Tänkte dra ut ikväll, men pallar inte det. Går rätt så bra skulle jag gissa på, inga storklonkar på väg ännu. Men spelar Big $11 och har strax över avg med 50BB. Återkommer med update! Citera
Sadden Postad 12 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2012 Oj, här var det dålig update. Körde ju SM igår, hamnade dock precis utanför pengarna. Ruggigt nära alltså, spelade helt okej, men vissa händer kunde gått bättre. Nu är min BR helt gulad och jag kommer köra mest freerolls och sätta in $11 till Sunday Storm på söndagar. Får hoppas på det bästa helt enkelt. Blir gymmet efter jobbet i alla fall så man kan få bort en del av fläsket =) Citera
wahlen1 Postad 12 Mars , 2012 Rapport Postad 12 Mars , 2012 Oj, här var det dålig update. Körde ju SM igår, hamnade dock precis utanför pengarna. Ruggigt nära alltså, spelade helt okej, men vissa händer kunde gått bättre. Nu är min BR helt gulad och jag kommer köra mest freerolls och sätta in $11 till Sunday Storm på söndagar. Får hoppas på det bästa helt enkelt. Blir gymmet efter jobbet i alla fall så man kan få bort en del av fläsket =) Sätt in 10$ och kör massa 0,10 sng. Bra värde och 1an får typ 8,50$ Känns som den är ganska lätt att vinna om man kör några st åt gången. SÅ hade jag gjort Citera
Sadden Postad 14 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2012 Sätt in 10$ och kör massa 0,10 sng. Bra värde och 1an får typ 8,50$ Känns som den är ganska lätt att vinna om man kör några st åt gången. SÅ hade jag gjort Det kan vara något, i alla fall om man vill hålla igång och inte tappa i "poker-tänket". Ikväll blir det gymmet, kör ju på bandet nu ett tag. Lyckades med bedriften att springa en halvmil och är fortfarande ganska körd efter det, men det skiter jag i Btw, Chelsea-Napoli ikväll, hoppas Napoli tar detta. Det är ett sjukt roligt lag att se på. Citera
Recommended Posts