Sadden Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Tjena! Här har vi en kille som älskar livet och vill bli riktigt jäkla bra på poker. Jag har spelat poker sedan Sep 2010 och har som mest vart uppe i runt $2,5K, men hela rullen är alltså gulad sedan igår. Vi kör en omstart med hjälp av den här bloggen, här kommer snackas om ALLT. Poker, brudar, livet, fotboll - ALLT. Ciao! Citera
Soni Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 first! det tog bara drygt 6 år? vad tycker du om kvinnor som gör lumpen? Citera
Sadden Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2012 Bättre sent än aldrig va? Det är väl inget fel, dom duger ändå i krig. Citera
Sadden Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2012 Härligt! Kort presentation: Jobbar om dagarna och lever som en 22-åring på fritiden. Det innebär att jag spelar fotboll i ett lag (div. 7), festar, hänger med polare och det där vanliga ni vet. Jag har ett ENORMT intresse för musik och är verkligen allätare när det gäller musik, det finns väldigt lite musik som jag egentligen ogillar. Jag älskar fotboll och min stora förebild är Zlatan, han är en rolig prick som är jäkligt bra på det han gör. Min pokerkarriär Jag började min pokerkarriär Sep 2010 och började i turordning på SvS, unibet och till sist landade jag på pokerstars. På pokerstars skördade jag inga större framgångar i början, till slut vann jag en turnering som innehöll över 2500 deltagare och åkte på en storklonk. Jag kände att jag äntligen kunde börja bygga BR. Vad gör man då när man har mycket pengar? Man spelar bort väldigt mycket på CG - alldeles för mycket. Jo, jag hade ett stim. Kom på topplaceringar, men ingen riktig storklonk i turneringar som jag ändå spelade, däremot var jag indelad i en så kallad millionstone hand när jag körde CG. Men CG tog alltså död på min BR + att jag tog ut halva rullen. Den är alltså helt gulad nu. Mål: Kan börja med att säga att jag inte kommer satsa helhjärtat på poker. Men det mesta jag gör kommer ju att finnas med i min blogg, så ni kan följa det mesta jag gör. Nästa storturnering jag ska satsa på är den 11 mars då det är Sunday million med $6M garanterat. Frågor? Citera
shipdacash Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Först och främst, lycka till Sen undrar jag hur din br ser ut nu då du spelar sunday mill direkt? Citera
hager Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Reggade du pf accet 5år före du började spela?? Citera
lurker123 Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Reggade du pf accet 5år före du började spela?? Är det inte ganska uppnbart att han har spelat även inna han startade denna dagboken? Bra presentation TS! Lycka till, och ta det lite lugnt med dyra turneringar i början. Det är svårt att klonka i pokerstars enorma fält av spelare. Citera
Sadden Postad 6 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2012 Tack alla! Tänkte sätta in lite pengar som jag har utöver till den turneringen, det borde gå vägen Någon som såg Arsenal-Milan? Helt sjuk match. Hejar på båda lagen egentligen, men vill ju verkligen att Milan vinner eftersom Zlatan lirar där och ska vinna den där jävla champions. Kul att Milan gick vidare hur som! Citera
Kilo55 Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Vilka stakes lirar du? En annan fråga, vill inte vara dryg men varför prata om annat (icke-poker relaterade grejer) på ett pokerforum? Det finns flera forum på internet you know. Citera
Chofritz Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Vilka stakes lirar du? En annan fråga, vill inte vara dryg men varför prata om annat (icke-poker relaterade grejer) på ett pokerforum? Det finns flera forum på internet you know. Prata gärna så lite poker som möjligt och om så mycket annat som möjligt imo =) Tar gärna tips på andra forum som är värda att besöka också =) Citera
Soni Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Finns det någon db här som fortfarande snackar poker? Citera
Kilo55 Postad 6 Mars , 2012 Rapport Postad 6 Mars , 2012 Ta en titt på flashback eller reddit. Om du inte har något specifikt ämne du vill läsa om/diskutera. Citera
Sadden Postad 7 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2012 Jag kommer ju snacka om allt möjligt, mest om poker såklart. Hade vart tråkigt om det bara var pokersnack, så därför kommer det inte bara handla om poker! Tidigare har jag lirat NL50 i CG och i MTT $11-$22. SM har jag ju spelat ett par gånger och kommer alltså att göra det på söndag, men min rulle ligger just nu på $0, så det kommer att börja från grunden igen. Kom på att jag inte skrev så mycket om målen, mest närmsta tiden. Men som de flesta andra så siktar jag på att ha så mycket pengar som möjligt. Sen vill jag gärna resa mycket, då är ju pokern perfekt ifall man bygger rulle och reser samtidigt. Citera
schumme Postad 7 Mars , 2012 Rapport Postad 7 Mars , 2012 Prata gärna så lite poker som möjligt och om så mycket annat som möjligt imo =) +1 Citera
Sadden Postad 7 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2012 Dags att börja lira för första gången sedan denna blogg startats, får se hur det går! Kvällens schema: 19.45 $2,20 [$12K garanti] 20.00 $3,30 [$5K garanti] Nu är man dessutom anmäld till söndagens storturneringar, sunday million och sunday storm. Återkommer med update på mina turneringar (om det har gått bra alltså). Citera
hubbahubba Postad 7 Mars , 2012 Rapport Postad 7 Mars , 2012 En annan fråga, vill inte vara dryg men varför prata om annat (icke-poker relaterade grejer) på ett pokerforum? Det finns flera forum på internet you know. Jag tycker att det är mycket roligare att diskutera politik/religion/träning/knep&knåp/whatever här än på flashback eller liknande. Vi har pokern som gemensam referensram. Hur som helst, lycka till Sadden och som andra undrat: Skapade du ett konto här fem år innan du började spela poker? Citera
Sadden Postad 7 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2012 Jag tycker att det är mycket roligare att diskutera politik/religion/träning/knep&knåp/whatever här än på flashback eller liknande. Vi har pokern som gemensam referensram. Hur som helst, lycka till Sadden och som andra undrat: Skapade du ett konto här fem år innan du började spela poker? Helt rätt! Jo, kontot visste jag knappt att jag skapade '05, var säkert bara en grej man gjorde som tonåring och ville läsa lite om. Mitt pokerintresse och spelande tog inte fart förrän någon vecka innan jag började spela, men nu är jag aktiv här på riktigt! Citera
Sadden Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2012 Gick inget vidare på Micro-turneringarna igår. Åkte ut rätt tidigt på $2,20 och strax innan pengarna på $3,30 med KK mot TT. Ingen poker idag, det blir tvätt och kanske lite fifa istället och framförallt uppladdning för Sunday million på söndag! Citera
Sadden Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2012 Ska du lira micro millions också? ^^ Klart jag ska! Ska försöka spela så många som möjligt. Citera
Roob Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Klart jag ska! Ska försöka spela så många som möjligt. Lär vi mötas. Citera
Soni Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Lär vi mötas. chansen att ni möts är lagom liten:-) Citera
Roob Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 chansen att ni möts är lagom liten:-) Jag har räknat odds nu och de ser bra ut. Fisktracker. Citera
Recommended Posts