Partneransvarig Postad 5 Mars , 2012 Rapport Postad 5 Mars , 2012 Denna vecka har torsdagens medlemsturre för tredje raka veckan bwin som värdsajt, då de kör sin miniserie xklusivt för våra medlemmar. Det ligger även nu en halv lax i potten till ett inköp på $11. Nu kör vi igång och jagar övervärde! Bwins leaderboard över tre turneringar avslutas i och med denna tävling. En total förstaplats ger 10 poäng, andra plats ger 7 poäng och tredje ger 5 poäng. Den spelare som kammar hem flest poäng får en Real Madrid-tröja, andra och tredje plats får en Real Madrid Väska. Namn: Thursday fun $500 added pokerse Tid: torsdag 8 mars kl 20:00 Inköp: $10+1 Adderat till potten: $500 Lösenordsrebus: titanicvarettsådantochwasaockså(sexbokstäver, börjarpå fslutarpåg). bwin bjuder på ett Csports Large-abonnemang (värde SEK 1347) i tre månader om du börjar spela hos bwin. I abonnemanget ingår livestreaming i din dator av alla Canal+ Sport-kanaler (Allsvenskan, La Liga, Serie A, Elitserien, NBA, ATP Tennis, filmer och mycket mer) och TV4 Sport. Har du inget konto på bwin går det utmärkt att skapa ett här! Citera
sharken Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Har ni glömmt denna, ja är klar för spel blir ju skitbra värde som vanligt. Citera
devalanteriel Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Det blir det högst troligen, men jag betvivlar att du kommer dit Crappy. Citera
parmesan Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Hvordan ser egentlig leaderboarden ut før siste omgangen i kveld? Dessverre har jeg bare spilt en omgang, så har vel null sjans på Real Madrid merch uansett Citera
sharken Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Sharken, Denna gång ska det bli HU AJ AJ AJ tusan nu ser det ju ut som vi måste ta han partneransvarig först men sen Crappy är det våran tur. Om nu inte han loud lägger sig i förstås Citera
Crappy Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Loud ja, var håller han hus? Vågar han inte utmana längre? Citera
#LOUDmouth# Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 AJ AJ AJ tusan nu ser det ju ut som vi måste ta han partneransvarig förstmen sen Crappy är det våran tur. Om nu inte han loud lägger sig i förstås Haha, nej ni i fiskklubben kan simma lugnt Jag hatar Bwin lika mycket som jag hatar ehh, hmm, ahh, äh jag ogillar dom helt enkelt och kommer inte avbryta min fleråriga "bojkott" av dom. På söndag däremot, då jävlar kan ni förvänta er att bli uppsmiskade i brygga. I WillHill-turren alltså, inget annat. Jag har inte börjat med hembesök, än! Loud ja, var håller han hus? Vågar han inte utmana längre? Haha, skulle jag inte våga:shock: ? Se ovan för min anledning att avstå. /#LOUDmouth# Citera
sharken Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Blev knäckt när ja förlorade tris i 8 mot trissen i 9 sen tilt. Så det blir att slåss mot loud på söndag. Sitter oxå på en långlivad bojkott på Boss. Vi har våra favoriter. Citera
Crappy Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Träffade absolut noll och spelade så uselt som bara jag kan Men på söndag då....... Du är ursäktad Loud Jag såg trissen Sharken, jag hade koll på det bordet och en spelare där Citera
saft_suse Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 er det mulig å få drakten i størrelse 7-8år (128 cm) hvis man er så heldig å vinne ? ( jeg har en datter som har bursdag snart ) Citera
Couchboy Postad 8 Mars , 2012 Rapport Postad 8 Mars , 2012 Själv bojkottar jag inte nåt bolag.Bjuds det på övervärde så e jag där.Säljer mig ganska billigt.En riktig pengakåt lite h--a *censur* Citera
PartyPoker Postad 9 Mars , 2012 Rapport Postad 9 Mars , 2012 Då var denna Leaderboard avklarad och sista turneringen slutatde med följande stats. Player name 1 calculon3k 2 BMWm20b25 3 onlybridge 4 sjadubb1 5 Mankemang 6 catvonp 7 PILSEN71BW 8 visstmen 9 Taxi1024 10 party_300 11 ICEBEAR888 12 HELTTOM 13 boricco_ 14 joffus 15 CM.Bellman 16 RandyGomez 17 Crappyone 18 Kreuzerzeit 19 Kassoren_x 20 mrPossible66 21 Aligate 22 BwinFinn 23 stasomfaen Slut resultat och prispallen blev på följande vis. 1. sjadubb1 med 14 poäng 2. ceasar112 delad tvåa med HELTTOM och calculon3k på 10 poäng vardera 3. BMWm20b25 med 7 poäng Grattis till sjadubb1 som tog hem Real tröjjan och det blev hela 4 Real väskor då vi hade tre delade andra platser. Skicka mig följande information i pm för att vi skall kunna skicka ut priserna. Fullständigt namn: Fullständig address: Telefonnummer: Storlek på tröjjan för sjadubb1 Citera
PartyPoker Postad 13 Mars , 2012 Rapport Postad 13 Mars , 2012 Då jag inte fått allas uppgifter kan jag inte skicka iväg listan, skicka in pm med de uppgifter vi behöver så kommer alla få sina priser snabbare Citera
saft_suse Postad 13 Mars , 2012 Rapport Postad 13 Mars , 2012 håper du også har sendt pm til de det gjelder ps! fant du riktig størrelse på drakten ? mvh Citera
Recommended Posts