bjoelle Postad 26 September , 2012 Rapport Share Postad 26 September , 2012 Uppdaterad bordslista? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Hur är det, kommer det finnas öl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Finns det svenskt kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2012 Uppdaterad bordslista? Japp, ikväll. nej Jo, ikväll. Hur är det, kommer det finnas öl? Ja, ikväll. Finns det svenskt kaffe? Nej, imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2012 Finns ett par platser kvar ifall nån är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Sorry, måste tyvärr ställa in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2012 Sorry, måste tyvärr ställa in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Sorry, måste tyvärr . . . ta med mig en lappjävel! Snart är det lördag och Hogge har lovat att ge sin stack till mig under andra blindsperioden! "Allt jag vet är att jag under hot tvingades skriva på nåt typ av papper. Jag tror det innebar att Rust ägde mig för resten av mitt naturliga liv. " -Hogge 2006-11-04 12:07:33 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Sorry, måste tyvärr . . . ta med mig en lappjävel! Snart är det lördag och Hogge har lovat att ge sin stack till mig under andra blindsperioden! "Allt jag vet är att jag under hot tvingades skriva på nåt typ av papper. Jag tror det innebar att Rust ägde mig för resten av mitt naturliga liv. " -Hogge 2006-11-04 12:07:33 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Sorry, måste tyvärr . . . ta med mig en lappjävel! Snart är det lördag och Hogge har lovat att ge sin stack till mig under andra blindsperioden! "Allt jag vet är att jag under hot tvingades skriva på nåt typ av papper. Jag tror det innebar att Rust ägde mig för resten av mitt naturliga liv. " -Hogge 2006-11-04 12:07:33 Måste vara preskriberat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2012 Sista bordsuppdateringen innan lördag. Med reservation för oundvikliga ändringar obv. BORD 1 Koivu Mike Rolle Sexy Belly Hairy Lovely Ass Toucher-Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Peder Behr Robin "m1978" Svadäng Sandra Bo BORD 2 Mattias "Torax" Propax Okocha Fraallan jm_j Niclas Wallin Donny Snygg-Stefan Gunnar Råbe Viktor (kompis med hager) BORD 3 Lill-Sandy Nimroz Gbg-Nisse Salomon Chrille A Micke Jonsson Ola Miata Linus Lind Hallon Johannes "Joppe" BORD 4 Plumpa TotalFarsa Keijo Taktfast (Johan J) Karim Galvanizer Richard G (Småland) Lisa S Bensjo Jarne BORD 5 Zacke Bosse Lindskog Schoolbook Sheffik Victor Andersson Bobbo Jimmy Lundqvist Bjoelle Meng Mjukis BORD 6 Richard G (Närke) Mats Wahlqvist StrIxen Daniel Hedlund Crappy Pelle Gustafsson Daniel Isaksson Tommy A St Björn Bo Nadelius BORD 7 Totti Hager Snygg-Niklas Emil "Gus-Owicz" Anders Jonasson cDk Rust Mattias Nelgard Sigge Sandsäter Jonas Persson Olof Ekelund Totalt 71 spelare atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 September , 2012 Rapport Share Postad 28 September , 2012 Äntligen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cDk Postad 28 September , 2012 Rapport Share Postad 28 September , 2012 Måste vara preskriberat Nixpix Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thomas73 Postad 28 September , 2012 Rapport Share Postad 28 September , 2012 Whohoo, 19h to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 28 September , 2012 Rapport Share Postad 28 September , 2012 Houston: We have a problem: Ryggen (ryggraden eller vafaaaan) vill bråka med mig och jag har lite svårt att få tag på mina grejer som ska med som är i Blatteberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Strlxen Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Strlxen försöker hitta till restaurangen. Ingen telefon , så glöm inte bort stackarn när han irrar omkring i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Jamen, ha det så jävla kul ikväll då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Avfärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Helgens första klassiska kommentar levererad av schoolis när han sprang ner i köket nu på morgonen för att hämta hushållspapper: jag råkade vara inne på toaletten när bjoelle som mest behövde den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Vilken twitter är det man ska följa? Crappy vet? Hävv fönn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 #bergaopen hoppas jag används flitigt under kvällen/natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cula Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 Vilken twitter är det man ska följa?Crappy vet? Hävv fönn! Hittade du någon som kommer tweeta flitigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 #bergaopen hoppas jag används flitigt under kvällen/natten! Tackar och bockar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Stort tack till MikeTime för igår, jag såg dig inte när det var dags för mig att avvika. Ibland undrar jag hurpass dum i huvudet jag är som åker 20 mil för att spela poker med folk som är uppenbart bättre än jag. Men kul var det. Riktigt kul, både gamla och nya bekanta. Jag ser fram emot nästa Berga open och tror jag ska vila mig i form fram tills dess. Jag ser även fram emot att läsa om hur det gick till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 20 mil - pffft - hä ä ju nästgårds! Puss i ljumsken på allt trevligt folk - kända som okända. Och ett speciellt riktat tack till mike, som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts