Gå till innehåll

Vill åka utomlands och spela?!


TexaL

Recommended Posts

Hej, vet inte om jag sätter den här i rätt forum nu men isf får ni byta :)

 

Jag har spelat poker ett bra tag nu och är jäkligt sugen på att åka utomlands och spela en turnering! Spelar ingen roll om jag vinner där, vill bara ha känslan av att man åker iväg och spelar.

 

Men har inte råd till att betala en biljett på 20 000 för hotell resa och allting.

 

Och satelliterna går inget vidare för mig heller, har ni några tips på vad man ska göra eller någon som säljer ett paket lite billigare?

 

Tacksam för svar!

 

Mvh TexaL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man dåligt med lycka i kvalen eller med pengar är det precis letandet man behöver göra på egen hand. Alla som erbjuder paket, el iaf de flesta, kostar mer än vad det gör om du jobbar på dina sökningsskills.

 

Skit i kvalen och spara lite pengar varje månad. Se det som en semester med en extra krydda. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på den här http://pokerdb.thehendonmob.com/festival.php?a=r&n=9825

 

förra året blev ca 1000 startande "Goliath £100+20" med en re-buy dag dvs åkte du ut dag 1A kunde du köpa in dag 1B. Bra struktur och startstack, har funderingar att åka i år igen.

 

Blev ganska billigt då vi flög till London med Ryan-Air och bodde hyfsat bra o billigt.

 

Tror de har onlinekval!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kika runt lite på köp och sälj delen på olika pokerforum, då man ibland kan köpa paket billigare där från någon som vunnit men inte tänkt åka. Ännu billigare är dock att försöka köpa turneringsinköpet där och sedan boka flygbiljett och hotell från någon av alla siter som säljer resor. Pokerbolag är ju välkända för att blåsa upp värdet på flyg och hotell, Microgaming var tidigare kända som "världens dyraste resbyrå"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...