Kilo55 Postad 8 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Back on the grind. Tagit en lång paus från pokerspelet men nu är suget att lira tillbaka igen. I början kommer jag mest köra MT-SnG på Pokerstars med 1-15$ insats ungefär jag är mer sugen på lite turneringar nu i början, kanske faller tillbaka till cash och zoom igen. Jag har inte ppdaterat min prenumeration på Holdem Manager än så tyvärr kommer inga fina stats eller händer postas på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kilo55 Postad 8 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Första turren slutar på plats 35/180 åkte ur med JJ mot AK i sb mot bb, allin pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 9 Juli , 2014 Rapport Share Postad 9 Juli , 2014 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rbaggio9 Postad 11 Juli , 2014 Rapport Share Postad 11 Juli , 2014 Hur går det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kilo55 Postad 22 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2014 Lirat lite MTTs men har tyvärr inget att visa upp därför inte skrivit något. Kommer nog vara rätt dött innan jag fixar nått program som kan skriva ut handhistorik så man kan få nån feedbvack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts