adjeb Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Kan man få en interjuv med emil ohlsson samt bild på hans väldiga armar? Citera
valterego Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 Det är verkligen blandad kompott på de svenska resultaten. Flera namn är utslagna, bland annat Martin Jacobson, David Sonelin och Alexander Ivarsson. Andra, som Anton Wigg, har fått fina starter. Citera
Sladdafan Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Kan man få en interjuv med emil ohlsson samt bild på hans väldiga armar? Kunde inte sagt det bättre själv Citera
valterego Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 Kunde inte sagt det bättre själv Ska se vad jag kan göra Citera
valterego Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 Kan man få en interjuv med emil ohlsson samt bild på hans väldiga armar? Intervju kommer inte att hända om han inte vinner låter Emil hälsa, men jag ska jobba på ett papparazzikort på armarna.... Citera
adjeb Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Intervju kommer inte att hända om han inte vinner låter Emil hälsa, men jag ska jobba på ett papparazzikort på armarna.... haha! +1! Citera
devalanteriel Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 I morgon följer vi upp med en bild på Anja Pärsons vader för jämförelse. Citera
tobo Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 I morgon följer vi upp med en bild på Anja Pärsons vader för jämförelse. Hoppas du har en widescreenkamera då... Citera
bjoelle Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Varför sitter Valterego vid pokerbordet? Trodde han skulle rapportera =/ Citera
schumme Postad 22 Februari , 2012 Rapport Postad 22 Februari , 2012 Håller en tumme för Ghattas Kortas, troligtvis den mest högljudda och irriterande spelaren vid ett pokerbord, men mycket trevlig utanför. Han håller ju på United... Frågan är vilken profil han håller i Köpenhamn dock. Citera
zebra73 Postad 22 Februari , 2012 Rapport Postad 22 Februari , 2012 Håller en tumme för Ghattas Kortas, troligtvis den mest högljudda och irriterande spelaren vid ett pokerbord, men mycket trevlig utanför. Han håller ju på United... Frågan är vilken profil han håller i Köpenhamn dock. Tror han e rätt chill tills han stöter på patrull dvs han kan behärska sig om han vill herr Kortas Citera
Nilzzon86 Postad 22 Februari , 2012 Rapport Postad 22 Februari , 2012 Då var man nog shortast av alla med 21200 i marker. dom har skrivit fel på pokerstars sidan med en nolla för mycket men så väl är det inte... Får se om man kan dubbla i morgon Citera
devalanteriel Postad 22 Februari , 2012 Rapport Postad 22 Februari , 2012 ah Jag blev positivt överraskad över counten men då vet vi. Tack för rättelsen, hoppas det går bättre i morgon. Citera
Nilzzon86 Postad 22 Februari , 2012 Rapport Postad 22 Februari , 2012 ja från 21 200 till 212 000 på 4 händer hade varit sjukt fint. Brukar inte gnälla på att jag är kortkall, men sen min vegas resa har kortsnittet varit långt under normalt. vänder ju någon gång, så får hoppas jag får nått hyffsat att ställa med i morgon. Men ändå helt nöjd med min första EPT hittils, men svårt att bluffa sig igenom en hel turnering. Citera
Paradiz Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Då var man nog shortast av alla med 21200 i marker. dom har skrivit fel på pokerstars sidan med en nolla för mycket men så väl är det inte... Får se om man kan dubbla i morgon Vi hoppas att du lyckas dubbla ett par gånger Lycka till Andreas Citera
valterego Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Nu är vi ruskigt nära pengarna.... Citera
Nilzzon86 Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Vi hoppas att du lyckas dubbla ett par gånger Lycka till Andreas Tackar =). tyvärr gick det inte så åkte ut på 70e plats eller 71a. Har inte sett varken AK eller AQ en enda gång under dessa 3 dagarna och det är ju lite lustigt för det är endå ganska många händer totalt sett. Den handen jag sett flest gånger är iaf Q6 off. Roligt att spela en EPT så ruskigt sugen på en till så det får det väl bli så småningom. Lycka till ni som är kvar! Mvh Andreas Citera
KungKroon Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Är det ens några svenskar kvar här? Spelarfest ikväll iaf. Nån som ska med? Citera
valterego Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Är det ens några svenskar kvar här? Spelarfest ikväll iaf. Nån som ska med? Jorå, det finns svenskar kvar . Sitter en up-and-coming kille, Micke Tureniec nånting, med grym stack. Kom förbi mediarummet när du har tid och lust, jag vill ha en hårdrocksintervju. Citera
KungKroon Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Jorå, det finns svenskar kvar . Sitter en up-and-coming kille, Micke Tureniec nånting, med grym stack. Kom förbi mediarummet när du har tid och lust, jag vill ha en hårdrocksintervju. Gissningsvis gör den grymma stacken att spelarfesten inte lockar så mkt för allas vår turremicke Kan komma ner om en timme typ Citera
valterego Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Tackar =). tyvärr gick det inte så åkte ut på 70e plats eller 71a. Har inte sett varken AK eller AQ en enda gång under dessa 3 dagarna och det är ju lite lustigt för det är endå ganska många händer totalt sett. Den handen jag sett flest gånger är iaf Q6 off. Roligt att spela en EPT så ruskigt sugen på en till så det får det väl bli så småningom. Lycka till ni som är kvar! Mvh Andreas GG WP och kul att träffas! Citera
Recommended Posts