icecreem Postad 27 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2012 Yea blev lite skott i helgen. Kul att battla lite mot dig!Eftersom jag lirar på stake slängde jag in lite deg för att skotta lite lönevärde.. Allt gick som smort, sen åkte jag på doomswitchen De senaste 5-6k händerna i grafen är från igår /10-/100. Att det aldrig vill gå hela vägen.. Nåja, ny vecka nya möjligheter! missat detta:O wpwp Citera
rahm93 Postad 5 November , 2012 Rapport Postad 5 November , 2012 Sick kling-an, skeppa detta nu! Citera
icecreem Postad 5 November , 2012 Författare Rapport Postad 5 November , 2012 tack så mycket:-D Citera
Lokenius Postad 24 November , 2012 Rapport Postad 24 November , 2012 Like! Fan vad du är jobbig Finns väl anledningar till att man inte gärna seatar dig längre.. Vill tro du hittade fint plus idag så skeppar ett wpwp Klingbert, nya tag nu idag lördag.. Kan hända även den bäste Citera
TGrinder Postad 24 November , 2012 Rapport Postad 24 November , 2012 Fan vad du är jobbig Finns väl anledningar till att man inte gärna seatar dig längre.. Vill tro du hittade fint plus idag så skeppar ett wpwp Klingbert, nya tag nu idag lördag.. Kan hända även den bäste Haha sorry dude, inget personligt mot dig! Lyckas helt enkelt hitta bra löv. Nej tyvärr inte:-(, började kvällen med ett stort fet jävla hål som jag rädda upp och slutade nån BI upp tillslut. Men tack iallafall. Nya tag imorgon dock. Skickar en fin rungood-önskan till dig, klingan (och även lite till mig själv) denna lönehelg. Citera
Lokenius Postad 24 November , 2012 Rapport Postad 24 November , 2012 Haha sorry dude, inget personligt mot dig! Lyckas helt enkelt hitta bra löv. Nej tyvärr inte:-(, började kvällen med ett stort fet jävla hål som jag rädda upp och slutade nån BI upp tillslut. Men tack iallafall. Nya tag imorgon dock. Skickar en fin rungood-önskan till dig, klingan (och även lite till mig själv) denna lönehelg. Ja Gudrun har ju namnsdag idag.. Gudrun- - -GOODRUN osvosv ikkväll ska vi springa Citera
TGrinder Postad 24 November , 2012 Rapport Postad 24 November , 2012 Ja Gudrun har ju namnsdag idag.. Gudrun- - -GOODRUN osvosv ikkväll ska vi springa Haha! wohooo:-D Citera
icecreem Postad 30 November , 2012 Författare Rapport Postad 30 November , 2012 Ni ovan är kings! Flyttar hem från malta 16 december, vi e dirr sugna på nya äventyr så vi sätter thailand i februari. De vi söker är super bra internet mycket sol och trevlig stämning:) Så skriv era bästa tips!! Citera
TGrinder Postad 2 December , 2012 Rapport Postad 2 December , 2012 Ni ovan är kings! Flyttar hem från malta 16 december, vi e dirr sugna på nya äventyr så vi sätter thailand i februari. De vi söker är super bra internet mycket sol och trevlig stämning:) Så skriv era bästa tips!! Noooo..Cololololoooombia ftw! Citera
gautzink Postad 7 December , 2012 Rapport Postad 7 December , 2012 tjena grabbar thailand vore fett niiiiiice ! skåål Citera
KufanyaKazi Postad 13 December , 2012 Rapport Postad 13 December , 2012 Noooo..Cololololoooombia ftw! +1 Pratar du spanska? Citera
icecreem Postad 16 December , 2012 Författare Rapport Postad 16 December , 2012 Då vare dags o flytta hem från malta! De ska bli skönt faktiskt! De störda är att vi har bott 7 pokerspelare i en lägenhet(ni är helt underbara) Och den volymen ja fått in under malta drog ja tidigare på en månad:shock: Så mitt mål i sverige är typ grinda sönder:-D Random update (ja o kentats försökte lindra flygstressen med en rom:-D ) Citera
Recommended Posts