madie Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2012 Uppdatera Då Ingen som varken spelar eller orkar, typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2012 Dålig stil! I know for a fact att både klingan och hans grindar iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2012 Dålig stil! I know for a fact att både klingan och hans grindar iaf! det är en definitionsfråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 5 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2012 Gillar Hansotto risotto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 6 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2012 Gillar Hansotto risotto? Som Don Diego älskar tårta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 14 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2012 känns som dbn dör ut.. men w/e vi spelar fortfarande poker:) gått trögt på senaste spelat spewigt sprungit illa osv. Men nu går de bra:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 19 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2012 känns som dbn dör ut.. men w/e vi spelar fortfarande poker:) gått trögt på senaste spelat spewigt sprungit illa osv. Men nu går de bra:-) upp med lite grafer hansotto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2012 upp med lite grafer hansotto Endast grindat svs /0.5 och /1 i augusti, gulade semesterkassan utomlands och satte sen sprätt på hela rullen. Fick börja om med en lånad femhundring... grafen iaf, lite stor: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Aha, det är därför jag har sett dig där! Ser solid ut, wp. Lirar du /2 annars eller? Dvs när rullen inte är slaktad. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 Aha, det är därför jag har sett dig där! Ser solid ut, wp. Lirar du /2 annars eller? Dvs när rullen inte är slaktad. =) tyty! Jo, nog lirat merparten av mina händer på /2 och kände en del på /4 men i vår/sommar blev det lite mer galej än vad rullen tålde. Siktar på att lira /2 väldigt snart och håller tummarna för att komma högre asap, förmodligen kombinerat med lite pluggande i höst. gl med ditt spel! ¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2012 tyty! Jo, nog lirat merparten av mina händer på /2 och kände en del på /4 men i vår/sommar blev det lite mer galej än vad rullen tålde. Siktar på att lira /2 väldigt snart och håller tummarna för att komma högre asap, förmodligen kombinerat med lite pluggande i höst. gl med ditt spel! ¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯¯\_(ツ)_/¯ vafan upp på /4 med dig igen, tycker du spelade bra där! (jag sitter inte där så mkt längre så jag slipper möta ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 22 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2012 vafan upp på /4 med dig igen, tycker du spelade bra där! (jag sitter inte där så mkt längre så jag slipper möta ) Det var gott att höra! ty Fan vad synd på HIF-Celtics igår, känns som man flög upp ur soffan gormandes var och varannan minut. Tycker helsingborg förtjänade att spela lika, minst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2012 Det var gott att höra! ty Fan vad synd på HIF-Celtics igår, känns som man flög upp ur soffan gormandes var och varannan minut. Tycker helsingborg förtjänade att spela lika, minst. Mm jag var där. Fantastisk insats av HIF, massa stentuffa dueller och underbar stämning på arenan. Att gå därifrån med 0-2 kändes som en våldtäkt Var nog en del målsumpare som inte sov mycket inatt, fyfaaaan vilka chanser vi brände Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 31 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 yoyo sitter o grindar me madie, så vi kom på iden att fortsätta skriva lite då o då. Hade en sjuuukt fett kväll på cc med väldigt lite o grind o mkt fylla, tyvärr vart vi utkastade men kvällen va hur rolig som helst. Avrundar kvällen med folköl o svs grind:) Har även haft en riktigt fin månad online faktiskt en av mina bästa, så är verkligen super nöjd:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 31 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 yoyo Augusti avklarat så nöjd ja kan bli faktiskt. Vart total misär i mitten o kände att de va droppen, men så skönt att ja inte tog en paus då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 1 September , 2012 Rapport Share Postad 1 September , 2012 wp klingan, riktigt fin giraff. Rejäl fylla igår. Strax iväg på fölsedagskalas och förmodad rejäl fylla idag. bob hund kör gratiskonsert i hamnen, goda prognoser för en gjuten kväll. Halkade in på en folkhögskola och börjar plugga på måndag, vid sidan av det ska jag bli bäst i Skåne på heads up. lé augustigraf, senaste ~7.5k händerna enbart HU; Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 1 September , 2012 Rapport Share Postad 1 September , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 Blev lite skott igår/idag /4-/10, gick som smort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KufanyaKazi Postad 2 September , 2012 Rapport Share Postad 2 September , 2012 Galet fin red line! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 16 September , 2012 Rapport Share Postad 16 September , 2012 Galet fin red line! ty sir! söker f.ö stake atm, finns tråd.. PM vid intresse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Hittade en rätt sjuk rush idag! 19 bi+ på 1.6k händer hittils trots BE de 700 första händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 17 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2012 Hittade en rätt sjuk rush idag! 19 bi+ på 1.6k händer hittils trots BE de 700 första händerna. olalal najjs hans! wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Tjo mycket skottande på senaste?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Tjo mycket skottande på senaste?! Yea blev lite skott i helgen. Kul att battla lite mot dig! Eftersom jag lirar på stake slängde jag in lite deg för att skotta lite lönevärde.. Allt gick som smort, sen åkte jag på doomswitchen De senaste 5-6k händerna i grafen är från igår /10-/100. Att det aldrig vill gå hela vägen.. Nåja, ny vecka nya möjligheter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Yea blev lite skott i helgen. Kul att battla lite mot dig!Eftersom jag lirar på stake slängde jag in lite deg för att skotta lite lönevärde.. Allt gick som smort, sen åkte jag på doomswitchen De senaste 5-6k händerna i grafen är från igår /10-/100. Att det aldrig vill gå hela vägen.. Nåja, ny vecka nya möjligheter! haha sick, kul att möta dig med. Vill väl inte kalla Poddna och Dandelion_ för lönevärde, men där fanns helt klart potential på de andra borden! månaden är inte slut än...! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts