Gå till innehåll

klingan hansotto madie + cleana homies


icecreem

Recommended Posts

haha! hata göteborg!! VI SPELAR I SÄMSTA DIVESION VI ÄR DE SÄMSTA LAGET OCH DU ÄR SÄMST FATTAR DU HUR DÅLIG DU ÄR:-D :-D

 

slutar jobba om 2 veckor :) ska bli så skönt o slippa skiten!

 

Pokern rullar ganska fint så de e riktigt fint! har även hittat 2 grinders här, så de har blivit ett par fina lan:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 266
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

slutar jobb nästa fredag!! ska bli så jäkla skönt:)!!

 

nivåtura:-D

Boss No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Boss Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (SB) ($849.54)

BB ($871.39)

UTG ($1285.30)

MP ($1193.12)

Button ($439.54)

 

Preflop: Hero is SB with Jspade.gif, Qspade.gif

1 fold, MP bets $11.50, 1 fold, Hero raises $33, 1 fold, MP calls $23.50

 

Flop: ($74) 8heart.gif, 5club.gif, 10heart.gif(2 players)

Hero bets $44, MP calls $44

 

Turn: ($162) 9spade.gif(2 players)

Hero bets $100, MP raises $260, Hero raises $670.54 (All-In), MP calls $510.54

 

River: ($1703.08) 5diamond.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $1703.08

 

Results:

 

Hero had Jspade.gif, Qspade.gif (straight, Queen high).

MP had 9club.gif, 9diamond.gif (full house, nines over fives).

Outcome: MP won $1688.08

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokern går piss men jag vet som tur är inte hur piss, förhoppningsvis hinner man med någon slags vändning tills på söndag kväll då jag tänkt ta en titt hur det ser ut. Har inte kollat sedan i måndags. Äh, man ska inte klaga, det släpper snart!

 

Förövrigt har jag feber och har varit semidålig ett par dagar så det känns som det blir en lugn helg men det får tiden utvisa. Låg precis och såg Scarface för första gången, Tony flippade ut rätt bra genom filmens gång. Lite av hans tänk är vad mitt pokrande behöver. :-)

 

och från en drog till en annan;

 

HAPPY 4/20!

:ola:

16418672.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dekadens och kraftig påverkan kl 9 en onsdagsmorgon, dessutom är jag fattig. Hög tid att ta sig i kragen, hoppas kortflytet infinner sig och kanske kanske att lämplighetsintyget dyker upp så jag kan börja lära mig chöra bihl, mest för att sysselsätta mig med något "vettigt".

 

Trevlig onsdag på er alla! ;-)

 

edit: Hoppas förresten löningen får fisken att hitta tillbaka till borden, har varit relativt jättedåligt värde de senaste dagarna och då spelar jag ändå riktiga lolstakes. Kom så fisken, nu kör vi!

 

Värdet har väl inte varit dåligt? du får table selecta bättre :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ligger rullen på nudå? =) Jag härjar på samma nivåer som du! Hade själv en riktig downswing häromveckan och var nere på 4k och började "om" på /0.5 & /1.. men lyckats rusha upp det igen, so you go boy!

 

Den är för liten då jag inte har någon övrig inkomst! Grattis på namnsdagen om du heter Markus!

 

Satte mig precis och hittade det efterlängtade flytet, att sitta uppe och punda hela natten är obv vägen till framgång. Väääldigt oväntat och fett med softish. :-)

 

 

klonken.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej dagboken, det var inte igår!

Juni har gått semisegt, och inte alls fått in den volym jag hade hoppats på, jag menar det är ju trots allt sommar.. Och för att försöka rädda situationen en aning fick det bli ett maratonpass på ett dygn give or take.

 

lockdownk.png

 

Gjorde en del misstag mot slutet, som visserligen blev ganska kostsamma, men samtidigt svårt att hålla fokusen på topp efter så många timmar framför skärmen! Nåja, helt klart mer än nöjd överlag! :-D

 

Ska se om jag kan leta fram några intressanta händer imorgon för nu väntas en efterlängtad skönhetssömn, peace

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt imponerande, tyckte du var online hela tiden igår/förrgår

sjukt att du får så fin NONsd även efter x antal h framför skärmen, tips?

 

Tackar tackar!

 

hmm vet inte riktigt, typ skippa alla distraheringsmoment såsom film/serie/tv-tittande under spelets gång samt förtär kopiösa mängder koffein :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...