Gå till innehåll

Chilipoker Deepstack Open


Janlow

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vi har bokat Ibiza! Får se hur turneringen är så kanske man kör någon annan senare men vi börjar med den.

 

Spelade den förra året men då gick den i Lloret del mar. Jättebra struktur men mycket sämre organisation efter att de bröt samarbetet med D4events.com. Kul att få reda på om de bättrat sig sen förra året... Skriv gärna liten rapport :)

Vi är annars ett gäng som stadigt åker på turrar i europa: kolla in min sida på fb om ni vill ha tillgång till bra priser och organisation i framtiden: http://www.facebook.com/#!/events/108966222560409/

 

Senast var vi över 40 pers i Dublin...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, nu var det ett par år sen men jag har varit på ett större event som Chili hostade (vilket ev. eventbolag är jag dock osäker på) och det var massa småstrul som t.ex. hotell som inte var fullt betalat när det skulle vara det, taxi/transfer som inte var fixat trots löften etc. Inga större grejer i sig men rätt frustrerande i längden. Speciellt med tanke på att vi snackade med Mr. Dreyfus him self ett par gånger och det var först efter typ tredje påstötningen som dom löste hotellstrulet.

 

Men men, det var som sagt ett par år sen så ........

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...