jhe85 Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Hallå! Jo, började nyss spela på RedBet och entraction nätverket, jag har dessvärre problem med mitt Holdem manager där. Problemet ligger då i att jag inte får igång någon hud överhuvudtaget, skulle alltså behöva hjälp med detta Det jag gjort är att lägga autoimport foldern till där handhistoriken lagras och skapat satt min config till att vara på entraction nätverket...vet inte riktigt vad mer som ska behövas, fungerade fint när ja spelade på FullTilt. Tacksam för svar. Citera
Geraldine Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Har du bara problem med din HUD eller finns det inga händer alls att tillgå? Om mappen där din historik ska finnas är tom, gör följande: Klient -> Options -> [x] Log hand history to file Citera
jhe85 Postad 12 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2012 Tack för svaret...jodå HM hittar allt händer för ja har statestiken, men huden kommer inte upp vid borden.. Citera
Geraldine Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Start Auto Import -> i 'Table Manager' finns det en flik som heter 'Table', tryck på den -> Table Finder -> "OK" -> dra det röda korset till bordet du har uppe. Nu bör bordets namn stå i den tidigare vita rutan (unattatched tables), markera bordet och tryck på "OK". Citera
jhe85 Postad 12 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2012 Testat, fungerar inte Citera
Geraldine Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Testat, fungerar inte När du har gjort det, spela en hand och öppna Table Finder igen. Kryssa i bordsnamnet som ska finnas kvar i "Unattatched tables" och dra det rödra korset till bordet igen. Citera
Recommended Posts