Partneransvarig Postad 10 Januari , 2012 Rapport Share Postad 10 Januari , 2012 Hej! På torsdag lägger PartyPoker $500 extra i potten i en exklusiv medlemsturnering. Missa inte chansen att ta hem övervärdet! Namn: $500 Added Nordic Tournament Tid: Torsdag den 12:e januari, kl 20:00 Värde: $500 adderat. Inköp: $10+1 Sen reg: Nej. Rebuy: Nej. Lösenord: Entypavbilmananvänderförattfraktagods.påengelskaheterdetlorry. Restriktioner: Bara öppet för de nordiska länderna. Måste vara minst 20 spelare. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysmacke Postad 10 Januari , 2012 Rapport Share Postad 10 Januari , 2012 Varför 10+1? Är det inte rakefritt denna månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 11 Januari , 2012 Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 Varför 10+1? Är det inte rakefritt denna månaden? Rakefree tournaments gäller för MTT´s och dessa turneringar som vi kör exklusivt för er är special turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 11 Januari , 2012 Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 Rakefree tournaments gäller för MTT´s och dessa turneringar som vi kör exklusivt för er är special turneringar. Dessa turneringar ni kör för oss är "MTTs". Sen förmodar jag att vad du menar är att specialturnerningar står utanför rakefree-kampanjen? Lugnt för mig hur som, är ju added, så är väl schysst ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 11 Januari , 2012 Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 Dessa turneringar ni kör för oss är "MTTs". Sen förmodar jag att vad du menar är att specialturnerningar står utanför rakefree-kampanjen? Lugnt för mig hur som, är ju added, så är väl schysst ändå. Japp, special turneringar ligger utanför den kampanjen Lycka till ni som kommer spela! Och jag hojtar till här då den ligger uppe i lobbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 11 Januari , 2012 Rapport Share Postad 11 Januari , 2012 Nu skall turren finnas tillgänglig i lobbyn (2486729) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 12 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2012 Hej! Ikväll kör vi! Hoppas att ni är laddade. Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 12 Januari , 2012 Rapport Share Postad 12 Januari , 2012 Vore roligare med 10min blinds, ha det så sroligt ni som spelar , får se om jag ansluter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 12 Januari , 2012 Rapport Share Postad 12 Januari , 2012 10 reggade nu, hälften att gå för att den skall bli av. Prispoolen uppe i 600 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joffus_87 Postad 12 Januari , 2012 Rapport Share Postad 12 Januari , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Grattis joffus__87 som tog hem turneringen!!!!!!!! Det blev 29 spelare tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts