LillaLondon Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Jag saknar tvättbrädan jag hade när jag var 15 word! Citera
CarlDenStore Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Jag saknar Dragster-påsarna som fanns på alla statoils. Citera
Freddy1337 Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 jag saknar porrhimlen och porrhelvetet Citera
fjohansson Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Jag saknar 2003 då man slog onlinepoker efter att ha läst pokerhandboken Citera
Gasimoe2 Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 Jag saknar vanilla coke på halvlitersflaskor. Bring em back! DET lär du vara ensam om! Gjorde de inte den smaken bara för att alla skulle köpa en "ny" cola och inse att det ska vara riktig cola (och slog på så vis ut en massa kopior på "riktig" cola som var nästan lika äckliga som cola vanilj...) Citera
PhD.Psycho Postad 19 Januari , 2012 Rapport Postad 19 Januari , 2012 DET lär du vara ensam om! Gjorde de inte den smaken bara för att alla skulle köpa en "ny" cola och inse att det ska vara riktig cola (och slog på så vis ut en massa kopior på "riktig" cola som var nästan lika äckliga som cola vanilj...) Skön konspirationsteori! Citera
HataSKV Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 Har tvingat mig själv att använda fulklienter i snart ett helt år nu. Och man kan lätt konstatera att livet är inte detsamma utan Full Tilt. Citera
bossbaver Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 Alltså... vad hände egentligen med FT? För att gå semi-ontopic. Citera
nizzestrom Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Jag saknar min ungdomliga lusta och naivitet. Citera
JackVegas Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Den här trådrubriken fick mig att tänka på den här låten. Byt ut tv-referenser till dator, byt ut Loket till FTP och Sesam till Stars. För övrigt så vann jag hela jävla tiden när jag spelade Sesam som kid. Citera
Recommended Posts