Vurra Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Har Vurra bytt hela sitt lag till Patriots eller är det bara mig de buggar för så man inte kan se hans spelare? Citera
Shahin86 Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Tror fan inte det var så smart men du räknar väl med att dom scorar 40 på Denver men jag tror knappt 80 på dom räcker. Känns som du är fucked nu ifall Saints eller Packers tar sig vidare. Vi får se. Citera
tamtaram Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Vilken mardrömsstart för Saints, kan de resa sig? Citera
Vurra Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Tror fan inte det var så smart men du räknar väl med att dom scorar 40 på Denver men jag tror knappt 80 på dom räcker. Känns som du är fucked nu ifall Saints eller Packers tar sig vidare. Vi får se. Nee e inte så dum att ja byter bort dubbla poäng spelare, men som d ser ut i Saints matchen nu börjar ja nästan önska att jag gjort d... Citera
Vurra Postad 15 Januari , 2012 Rapport Postad 15 Januari , 2012 Känns som d behövs att green bay förlorar redan i denna runda nu för att ligan ska leva... Citera
Steel Postad 15 Januari , 2012 Rapport Postad 15 Januari , 2012 Bara hemmasegrar, fortsätt så! Citera
berghet Postad 15 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2012 Bara hemmasegrar, fortsätt så! kom igen nu Giants!!! Citera
berghet Postad 15 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2012 wow, hur kan de ge tillbaka bollen till gb där?? Citera
edde13 Postad 15 Januari , 2012 Rapport Postad 15 Januari , 2012 Nu vill vi ha Giants som motstånd för 49ers, känns som att vägen till SB är glasklar då =) Go niners! Citera
Supertequila Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 antar att fantasy playoffen lever igen när Packers är borta. Citera
Shahin86 Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Måste säga att det blir spännande i Fantasyn nu, blir o fundera lite. Får även skryta med att mitt enda långtidsbet i slutspelet var 49ers o vinna NFC till 10 o 12x degen. (= Citera
Shahin86 Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 antar att fantasy playoffen lever igen när Packers är borta. 12642 achrilles 382 139994 Vurra 342 139994 Sharres Angelz 336 399443 Stockholm Schoolmasters 307 624894 Solna Steelers 127 Är inte oficiellt, tror vissa siffror kan ändras o jag körde på huvudräkning... Akrilles har dock bara 1 spelare kvar som får 3x poäng, Solna med. Skolmästarna o Vurra har 2 o jag har 3. Bytte ut Nelson eftersom jag inte hade nytta av Packers spelare, fiskigt Vurra (= (Inte för Torrey ser ut o va sugen på o göra poäng men ser fan ändå ut som liten fördel) editz; vet inte varför ja citera dig ST men för alla som är intresserade av hur det går (= Citera
Vurra Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Akrilles har dock bara 1 spelare kvar som får 3x poäng, Solna med. Skolmästarna o Vurra har 2 o jag har 3. Bytte ut Nelson eftersom jag inte hade nytta av Packers spelare, fiskigt Vurra (= (Inte för Torrey ser ut o va sugen på o göra poäng men ser fan ändå ut som liten fördel) (= hmm då har du fort 2st som får 3x och en som får 2x, kanske va kallt att ha packers spelare men måste nog tycka att d är lite kallare att hålla en plats förra omgången till nån som inte spela för att sen dumpa killen Citera
Shahin86 Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 hmm då har du fort 2st som får 3x och en som får 2x, kanske va kallt att ha packers spelare men måste nog tycka att d är lite kallare att hålla en plats förra omgången till nån som inte spela för att sen dumpa killen Jättekallt o ta ut en spelare som måste åka ut för att man ska kunna vinna.. Förutsättningarna ändrades ju ganska brutalt från dag 1 till nu. Borde fan hålla inne me tipsen du kanske lär dig nåt (= Citera
Vurra Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Jättekallt o ta ut en spelare som måste åka ut för att man ska kunna vinna.. Förutsättningarna ändrades ju ganska brutalt från dag 1 till nu.Borde fan hålla inne me tipsen du kanske lär dig nåt (= Tänkte att du bytte redan innan omgången men du kanske bytte efter att Saints åkt och då förstår jag helt, tänkte aldrig så lång i det läget, Fan borde tryckt in Wes eller typ Nicks/Cruz efter Saints åkte egentligen. Citera
Shahin86 Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Tänkte att du bytte redan innan omgången men du kanske bytte efter att Saints åkt och då förstår jag helt, tänkte aldrig så lång i det läget, Fan borde tryckt in Wes eller typ Nicks/Cruz efter Saints åkte egentligen. Ja givet bytte jag efter NO åkte. Man kunde inte ta in Wes eftersom den matchen redan hade börjat , annars hade jag gjort de dirr eftersom den här Torrey inte är mkt o hänga i julgranen (= Citera
berghet Postad 16 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2012 nästa omgång blir sjukt spännande, gäller att inte satsa på fel lag nu! Citera
Vurra Postad 17 Januari , 2012 Rapport Postad 17 Januari , 2012 Ja givet bytte jag efter NO åkte. Man kunde inte ta in Wes eftersom den matchen redan hade börjat , annars hade jag gjort de dirr eftersom den här Torrey inte är mkt o hänga i julgranen (= Han kan nog ha en bra match mot NE lite svagare försvar. Nu undrar man ju bara hur du tänkt fortgå, NE är ju garanterat det lag med mest potential att dra in mycke poäng, men fyller du med dom så kommer du sluta med minst 3st som bara har 1x i SuperBowl sen vilket är kallt, så vågar du satsa fullt ut på baltimore eller blir det Giants eller 49ers vilket iaf jag ser som en sjukt svår match att tippa på förhand Citera
berghet Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2012 Han kan nog ha en bra match mot NE lite svagare försvar.Nu undrar man ju bara hur du tänkt fortgå, NE är ju garanterat det lag med mest potential att dra in mycke poäng, men fyller du med dom så kommer du sluta med minst 3st som bara har 1x i SuperBowl sen vilket är kallt, så vågar du satsa fullt ut på baltimore eller blir det Giants eller 49ers vilket iaf jag ser som en sjukt svår match att tippa på förhand hur tänker du själv som är i samma situation? Citera
Vurra Postad 17 Januari , 2012 Rapport Postad 17 Januari , 2012 hur tänker du själv som är i samma situation? Nja nästan i samma sits kanske Men har en plan på hur jag ska gå tillväga tror jag Citera
Recommended Posts