jonisgun Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Har googlat och tittat runt på div pokerforum men inte funnit någon lösning på mitt problem. När jag importerar händer i HEM så tar den bara med ungefär de sista 50 händerna.. T. ex. Sista sessionen jag spelade varade i 6 timmar men HEM tog bara med sista 40 min. Mycket märkligt. Någon som vet hur man löser det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 25 December , 2011 Rapport Share Postad 25 December , 2011 tankat senaste updaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonisgun Postad 26 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2011 jepp har senaste uppdaten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaHe Postad 27 December , 2011 Rapport Share Postad 27 December , 2011 importera inte via autoimport om du ska importera mer än 100 händer efter en session Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonisgun Postad 27 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2011 har försökt att importera manuellt men får fortfarande inte fram alla händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonisgun Postad 27 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2011 Tror jag löste det nu. Hittade en inställning i min klient och den stod inställd på att bara spara de senaste 100 händerna. Ändrade till 9999. Eftersom jag spelar utan HUD och importerar efteråt så blev det ju knas. Hoppas det funkar nu. Tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts