Lucky_Kicker Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Trevligt med lite först klassig poker på tv. Börjar söndag (i morgon) kl.00.30 på kanal 5. 8 svenskar och en hel del kända ansikte. 10 avsnitt. Skönt att ha något att göra på nätterna. för lite mer info kolla http://www.kanal5.se ......Play the Game...... Lucky_Kicker * RP till TV-tråd - QoS * Citera
TANDEMCYKELN Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Vän, Det var ju en jävla tid de sänder det på. Går det i repris på någon mer human tid? Citera
Lucky_Kicker Postad 2 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2005 Vän, Det var ju en jävla tid de sänder det på. Går det i repris på någon mer human tid? Har ingen koll... tror inte att det står på hemsidan heller..... Du får väll sätta videon.... Citera
TANDEMCYKELN Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Du får väll sätta videon.... Nja. Jag tittar nästan aldrig på TV på den vanliga TV:n. Kör TV på burken. Man skulle kunna spela in på burken, men då behöver jag någon mjpeg-codec, då det inte följde med någon sådan till mitt TV-kort. Finns det någon mjpeg-codec som är freeware? Citera
fitandiknowit Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Är det turneringen som gick på Eurosport härom sistens? Eller är det nytt, inte tidigare visat material? Citera
baller Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Det är inte EPT som gick på eurosport... Citera
fitandiknowit Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Det är inte EPT som gick på eurosport... OK, tack. Om jag får vara jobbig och fortsätta fråga... Är det tävlingen som finns refererad i första numret av Pokermagazine? Citera
ayecappy Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Börjar söndag (i morgon) kl.00.30 på kanal 5. Inkorrekt Citera
slampen Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Nej, det är Prima Pokers Monte Carlo Millions från ifjol!! Någon som vet är nästa avsnitt går? Citera
Indrivaren Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Ganska skoj, dock tycker det luktar lite WSOP-rip off. Jämför "How to play hold'em" Citera
MJ Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 helt värdelöst Ja verkligen! 90% toppspelare, när man kan se Karl Möller istället. Citera
Timman Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 För mycket skit som stör sändningen. Mer poker tack Citera
cab19 Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 För lite pokerspel kan jag hålla med om men i övrigt gillade jag det jag såg,speciellt kul med allt "tabletalk" Citera
cheunce Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 helt värdelöst Vore trevlig om du berätta vad som var dåligt. Att bara skriva helt värdelsöt ger ju inte oss som missa det speciellt mycket att gå på Citera
PokerWiz Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 helt värdelöst Vore trevlig om du berätta vad som var dåligt. Att bara skriva helt värdelsöt ger ju inte oss som missa det speciellt mycket att gå på Man såg inte pottstorlek, storlek på satsningarna. Ungefär samma sunkiga format som på EPT. Svårt att få sig en uppfattning om vad som verkligen händer och då blir det inte lika intressant. Citera
ayecappy Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Ganska skoj, dock tycker det luktar lite WSOP-rip off.Jämför "How to play hold'em" kan ju ha något att göra med att det är samma produktionsbolag som gjort båda. Citera
cheunce Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Man såg inte pottstorlek, storlek på satsningarna. Ungefär samma sunkiga format som på EPT. Svårt att få sig en uppfattning om vad som verkligen händer och då blir det inte lika intressant. Tack för infon. Då var jag glad att jag inte stanna uppe. Vem var det som var kommentator? Citera
dropbass Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Jag tycker det var ok, nästan exakt samma format som WSOP på ESPN (tom med en kortkastande Jesus:)) förrutom 1000000000 ex-fruar-skämt... Tiden är ju perfekt för en högsommar. Citera
swedmag Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Mjo, rätt ok tycker jag med även om det stör lite det där att man inte har nån översikt över betstorlekarna, som sagt. Men det är kul att man får följa en turnering från start istf. bara finalbord. Jag blev klart förvånad över slaskandet när blindsen ändå bara låg på 100/200 med 20000(?) startstackar! Citera
Recommended Posts