dabo1 Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 hej, jag spelade något som de kallade rounders på bet365 för några år sedan. de va en form av sit´n´go turnering som hade 5 nivåer och om man köpte in sig på nivå ett och klarade den så fick man tokens att köpa in sig på nivå 2 osv... finalbordet när man sedan fick pengar var nivå 5. blev sugen på att spela denna och gick in på bet365 men kan inte hitta det. så min fråga är om ni vet vart jag kan hitta något liknande? finns de några sidor som har några bra sådana här turneringar? Citera
mceot Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 finns steps på partypoker börjar med steg 1 på3$ sista är steg 6 på 500$ Lycka til:-) Citera
dabo1 Postad 8 December , 2011 Författare Rapport Postad 8 December , 2011 jag bugar och bockar mceot. Citera
Penils Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 Funkar även på Svenska Spel. Ta pengarna du fick för ITM och köp in till en dyrare SnG. Upprepa vid behov. Eller hur? Citera
Recommended Posts