falkiez Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 Hej, ska fatta mig kort då jag har väldigt ont om tid. Det är så här att jag ska till fredag kl 00.00 intervjua en person som har mitt drömyrke, och eftersom mitt drömyrke är att kunna leva på pokern så tänkte jag försöka hitta någon villig själ här som har mitt drömyrke. Jag har skrivit frågor osv och jag hoppas att någon där ute är villig att ställa upp på ett antal frågor? Det tar inte lång tid och jag hoppas att det skulle kunna rädda mitt betyg . Det är absolut inga jobbiga frågor utan mer din objektiva syn på poker. Så skicka ett /pm om du skulle vilja ställa upp tack på hörhand! Citera
diazo Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 Jag kan ta en för laget och ställa upp. Citera
KallOödmjukDiva Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 Om du inte hittat ngn så är jag game iaf i en timme från och med nu. Lirar iofs inget live, stora touren osv, letar du efter ngn sådan krapp så är jag säker på att många i DBn Team3K kan hjälpa dig med liknande frågor. Ps, du måste kunna hitta ngt goare drömyrke än pokerproffs. Vad sägs om Austronaut eller Porrskådis eller Austronautporrskådis? Edit, eller human sushitable. Mvh Citera
killerwolf Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 jag tycker du skall pm'a slaktavfall, och om han ställer upp på en intervju, återkom gärna med hur det var efteråt. Citera
bjoelle Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 jag tycker du skall pm'a slaktavfall, och om han ställer upp på en intervju, återkom gärna med hur det var efteråt. +1 Ta en för forumet slaktis. Citera
Metaddict Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 Mitt tips är att du tar tag i Divan innan han ångrar sig. Citera
Mecklenburgare Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 Om du inte hittat ngn så är jag game iaf i en timme från och med nu.Lirar iofs inget live, stora touren osv, letar du efter ngn sådan krapp så är jag säker på att många i DBn Team3K kan hjälpa dig med liknande frågor. Ps, du måste kunna hitta ngt goare drömyrke än pokerproffs. Vad sägs om Austronaut eller Porrskådis eller Austronautporrskådis? Trodde du drömde om sushi table Citera
Penils Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 jag hoppas att det skulle kunna rädda mitt betyg Halvt OT, men om du är bra på poker behöver du inga betyg. Ta det som en varning eller nåt. Citera
owster Postad 7 December , 2011 Rapport Postad 7 December , 2011 Halvt OT, men om du är bra på poker behöver du inga betyg. Ta det som en varning eller nåt. Snarare har man bra betyg behöver man inte poker Citera
OsantVassSpelare Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 Mediakåta, svaga individer. Mvh. Citera
papiPope Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 Ps, du måste kunna hitta ngt goare drömyrke än pokerproffs. Vad sägs om Austronaut eller Porrskådis eller Austronautporrskådis? Ett tips bara innan du gör några förhastade karriärsbeslut: Om du väljer att börja agera inom porrbranschen, så tycker jag att du ska satsa på bögporren. Mycket mycket bättre pengar där. Citera
schumme Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 Snarare har man bra betyg behöver man inte poker Bra betyg kommer man ingenvart med, kanske in på högskolan. Men det finns väl inte många arbetsgivare idag som ens kollar på dina betyg imo. Citera
POkaa Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 Bra betyg kommer man ingenvart med, kanske in på högskolan. Men det finns väl inte många arbetsgivare idag som ens kollar på dina betyg imo. Gud vad skönt att höra... Citera
fecht Postad 8 December , 2011 Rapport Postad 8 December , 2011 Bra betyg kommer man ingenvart med, kanske in på högskolan. Men det finns väl inte många arbetsgivare idag som ens kollar på dina betyg imo. Det finns väldigt många arbetsgivare som kollar på betyg och ju mer kvalificerade jobben blir desto viktigare bli betygen. Känner du inte folk som kan rekommendera dig kan jag lova att du inte ens kommer till intervju för många jobb om du inte har hyfsade betyg. Stipendier osv kan man glömma. pwnarn: Det är inte på något sätt kört och det kommer att ordna sig ändå om du inte har monsterbetyg men det kan bli en längre väg om du vill göra karriär och måste starta från "botten" på ett företag. Är du driftig och intresserad när du väl kommit in på ett företag kommer du att krossa de med monsterbetyg som inte är lika motiverade. Citera
Soni Postad 9 December , 2011 Rapport Postad 9 December , 2011 Är drömyrket att sponsrad åka runt på touren så förstår jag dig. Eller du kanske vill nöta online i en svettig onepiece sponsrad av redbull istället? My point: Det är nog svårt att få tag i något sponsrat tourproffs som orkar svara på frågor av totalt okänd. Citera
KallOödmjukDiva Postad 9 December , 2011 Rapport Postad 9 December , 2011 Är drömyrket att sponsrad åka runt på touren så förstår jag dig. Eller du kanske vill nöta online i en svettig onepiece sponsrad av redbull istället? My point: Det är nog svårt att få tag i något sponsrat tourproffs som orkar svara på frågor av totalt okänd. Wtf, kör en reverse i brist på annat. Är drömyrket att kunna bestämma dina egna arbetstider, hur du själv ska tjäna pengar, VART i världen du ska göra ditt leverbröd och även själv kunna bestämma vilka som du känner för atm att vara dina "lönegivare". ELLER att tvingas åka runt om i tråkiga Europa, spela under tvingade arbestimmar, långa tråkiga pass tillsammans med "lönegivare" som inte pratar ditt språk och som allt som oftast är uttråkade och ledsna och som du tvingas att se och även intagrera med, tvingas att lira en form av poker som till stora delar är beroende av den delen av poker som handlar om matematik iförhållande till den stora delen av psykologi som cashgame innehåller (pga större stacksizar och flera händer mot samma motståndare och mindre motspelare), tvingas resa till städer du helst inte vill besöka med "måste" pga brödföda. Fan, tkänns som ett ganska enkelt val för mig. Tolkning fri. Citera
Recommended Posts