codiak Postad 23 November , 2011 Rapport Postad 23 November , 2011 En polare har problem med sitt MB han skall föra över till mig. Men när han skall sätta in pengar via visa kort på MB så kommer han till fältet med belopp där kan han max välja 10.00 Det kan endast vara 2 siffror.2siffror. Om ni förstår Nån som vet? Citera
hogge75 Postad 23 November , 2011 Rapport Postad 23 November , 2011 Är kortet verifierat? Det låter som koden man måste använda för att verifera Citera
codiak Postad 24 November , 2011 Författare Rapport Postad 24 November , 2011 Jaha, vart hittar man denna koden då? Citera
hogge75 Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 MB gör en lite överföring från kortet på mellan 10-15 sek om jag inte minns fel. För att bekräfta att det är ditt kort, så måste du visa exakt hur mycket som är draget (tex 14.30). Summan hittar du på kontouttdrag eller dyl Med reservation för att det var längesedan jag verifierade mitt kort Citera
Recommended Posts