codiak Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 Tjena ! Nån som har köpt denna & vet om det är bra? Kan man lita 100% på stats, vad folk ligger osv? Betalar man 1ggr/mån sen betalar man igen ? man binder sig inte & liknande väl? Mvh Fred Citera
Munchie Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 Jag vet inte hur ackurat den är om man köper, men siffrorna som visas efter en sökning på mig är åt helvete fel. Alldeles för lite händer loggade, samt ett fruktansvärt missvisande resultat. Citera
checkamat Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 man betalar en gång i månaden, tror man kan betala för 3 mån åt gången. Bara att kolla på sidan. Resultaten stämmer bra ibland, ibland inte. Men du kan iaf se om någon är en förlorande spelare. Statsen (pfr, 3b osv) stämmer bra iaf. Citera
BDG1 Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 hade inte köpt denna tjänst.fick nån gold member status under några månaders tid så att man fick tillgång till allt. som tidigare skriver, statsen och resultat stämmer inte. den loggar inte alla bord och det saknas massa händer.avråder starkt! Citera
Mr.Lajban Postad 20 November , 2011 Rapport Postad 20 November , 2011 Kollat mig själv ett par gånger, infon stämmer inte... Citera
Elakingen Postad 21 November , 2011 Rapport Postad 21 November , 2011 PTR får in cirka 75% av samplet för de flesta. Om de 25% saknade händerna har stor betydelse blir resultatet extremt missvisande. Annars blir det mer en fingervisning. Citera
Recommended Posts