vegetera Postad 17 November , 2011 Rapport Postad 17 November , 2011 Vet någon hur jag kan kontakta honom? Citera
bjoelle Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 Mattias var en med flera som en gång i tiden fick in mig på pokerns bana. Han hade på den tiden en klubb i en mellanstor svensk stad, jag tror att FB är rätt sätt att nå han i dagsläget. Citera
freddex1989 Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Postad 18 Augusti , 2015 Vad gör han nu? Jag vet att det finns en ny pokerkändis med samma namn, men det är inte han som är "The screaming Swede". Den nya Mattias Andersson hade tydligen hamnat i lite trubbel nu och blivit polisanmäld av en viss Rolf. Men det är en annan historia och en annan tråd? Citera
valterego Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Postad 18 Augusti , 2015 Vad gör han nu? Jag vet att det finns en ny pokerkändis med samma namn, men det är inte han som är "The screaming Swede". Den nya Mattias Andersson hade tydligen hamnat i lite trubbel nu och blivit polisanmäld av en viss Rolf. Men det är en annan historia och en annan tråd? Den andra Mattias är en annan historia och en annan tråd. Screaming Swede bor i Oslo (gjorde iaf), och intervjuades för ett par år sedan sedan av Dybban. Citera
Recommended Posts