Luskan Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 FI spelar 46/17 med 28% WTSD och 30% Donk-bets efter 144 händer. Ongame Network $50.00 Pot Limit Omaha Hi - 6 players - View hand 1517918 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BB: $60.47 Hero (UTG): $87.80 MP: $81.79 CO: $51.83 BTN: $44.00 SB: $49.50 Pre Flop: ($1.00) Hero is UTG with 9 6 Q 7 Hero raises to $2, 3 folds, SB calls $1.50, 1 fold Flop: ($4.50) T 8 6 (2 players) SB bets $4.50, Hero calls $4.50 Turn: ($13.50) 6 (2 players) SB bets $13.50, Hero calls $13.50 River: ($40.50) 4 (2 players) SB bets $29.50, Hero ? Är mest förvirrad över turn och river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 föld imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alen_923 Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 fold pre som spelat, folda river turn call är okeyish IMO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Slår gärna om på floppen, det är plo och det är inte en helt ofarlig bräda även om du kan förbättra din hand. Som spelat är det väl vik på turn som gäller eller syna ner river. Att syna turn och vika river känns jättefel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alen_923 Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Som spelat är det väl vik på turn som gäller eller syna ner river. Att syna turn och vika river känns jättefel. Förklara. Det är ju inte alltid så att din motståndare pottar ut på turn och sedan bettar 3/4 på river, Eller? 6an är ett underbart skrämselkort för honom. Om han har någorlunda koll på vad han gör kommer han fortsätta betta just det här turn kortet med HELA sin donk range Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Kul att jag måste hålla med alla om vik pre Inte min stil direkt =/ Men sen är det iaf syn , syn och syn sista gatan med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Ni som vill syna, vad sätter ni fi på för range här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Fold pre, omslag flopp, syn turn och syn/fold river som det spelats. Vi vill slå om för att vi har nötter och inga backdoors att räkna med, samt ge honom möjlighet att få in det med alla sämre händer som trissar, wraps mm mm. Ett omslag definierar också hans range. Det ger oss också möjligheten att dega på ofarlig turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Som spelat pre så slår jag om flopp för att få in det, du har trots allt nöt och vill inte gärna ge en billig turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Snälla, slå inte om flopp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 15 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2011 Kul att jag måste hålla med alla om vik pre Inte min stil direkt =/Men sen är det iaf syn , syn och syn sista gatan med Inte kul eftersom vi hittar denna hand en bra bit upp i din 4bets-range Nämen skämtåsido. Kan hålla med om att preflopp kanske borde vara fold men både, utg+1, CO och knapp spelade väldigt weak/tight och blindsen var väldigt dåliga. Fold pre, omslag flopp, syn turn och syn/fold river som det spelats. Vi vill slå om för att vi har nötter och inga backdoors att räkna med, samt ge honom möjlighet att få in det med alla sämre händer som trissar, wraps mm mm. Ett omslag definierar också hans range. Det ger oss också möjligheten att dega på ofarlig turn. Som spelat pre så slår jag om flopp för att få in det, du har trots allt nöt och vill inte gärna ge en billig turn. Gillar inte omslag flopp just eftersom vi inte har några redraws. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 15 November , 2011 Rapport Share Postad 15 November , 2011 Omslag på flopp känns direkt dåligt. Tycker du spelar handen bra hela vägen om du nu foldar river även om det kan vara fold även pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
smidig Postad 17 November , 2011 Rapport Share Postad 17 November , 2011 blä! Sluta va så äckligt tighta pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustylove Postad 9 Januari , 2012 Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 Håller med om att man kanske inte behöver raisa flop mot folk som är kompetenta och tighta, men mot en råmupp som den här känner jag att vi ska ha in mer pengar så fort som möjligt. Jag är i fold pre, raise flop och call turn call river som spelat. Tror han sitter på skumma färgdrag och annat skumt en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 Januari , 2012 Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 Spelar lika alla gator o synar river. Viker aldrig denna pre. Trots att jag är nit. Bara så att alla vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts