codiak Postad 13 November , 2011 Rapport Postad 13 November , 2011 Hej alla grinders. Jag undrar om man coachar nån, och skall ta betalt för det. Hur sköter man det lättast för att att inte åka dit ? Hur funkar det, om person betalar till mitt MB konto tex, sen skaffar jag ett MB visa-kort. Plockar ut alla pengar via bankomat, och lägger dessa i tex kassaskåp ? Det borde väl bli väldigt svårt att spåra ? Eller är det lättare att bara starta ett företag med F-skattsedel, vad tror ni, com är mer kunniga? Citera
Pele08 Postad 14 November , 2011 Rapport Postad 14 November , 2011 Betalt moneybookers är väl enklast. Direkt till ditt bankkonto kan du också göra. Tvivlar starkt på att du någonsin kan "åka dit". Troligtvis plockar du inte ut coachsummor på över 150k sek åt gången och då är det lugnt. Citera
Cyntax Postad 14 November , 2011 Rapport Postad 14 November , 2011 Hej alla grinders. Jag undrar om man coachar nån, och skall ta betalt för det. Hur sköter man det lättast för att att inte åka dit ? Hur funkar det, om person betalar till mitt MB konto tex, sen skaffar jag ett MB visa-kort. Plockar ut alla pengar via bankomat, och lägger dessa i tex kassaskåp ? Det borde väl bli väldigt svårt att spåra ? Eller är det lättare att bara starta ett företag med F-skattsedel, vad tror ni, com är mer kunniga? Åka dit? Vill du alltså ha tips på hur man begår brott eller bara en allmän fundering? I vilket fall som helst så tror jag att ingen kan ge dig ett exakt och korrekt svar. GL. Citera
Recommended Posts