Gå till innehåll

TreySongz@Svenskaspel


TreySongz

Recommended Posts

Hallå där ute, tänkte testa på det här med en pokerdagbok. Har ingen erfarenhet överhuvudtaget av detta. Men ska göra ett försök, och med era synvinklar och analyser är förhoppningen att jag utvecklas som pokerspelare.

Jag är en 21årig kille som älskar fotboll, och har spelat poker sen jag gick i 8an. Alltså ca 6 år. Har spelat lite på olika sajter men har nu bestämt mig för att göra ett helhjärtat på SvS. Jag kommer behöva hjälp för jag har ingen aning hur man lägger upp grafer, och pokertracker har jag inte lärt mig.

 

Jag kommer spela på rätt blandade nivåer. Men förmodligen inte under 5-10 NL.

Blir 5-10, 10-20 och en del 15-30 (ibland 25-50 skott vid fiskigt bord).

Spelar alltid med fulla inköp då jag känner mig bekvämast med djupa stackar. En av anledningarna att jag spelar på SvS är just 200xBB Buyin.

 

Nu har det blivit någon bugg med SvS, för jag får inte upp handhistorik som är nyare än 3-4 dagar sen. Hjälp?

 

Leggoo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelade från 22 till 02 inatt, ett 10-20 och ett 15-30 bord. Hittade 15k plusset. Spelsugen som jag är öppnade jag klienten så fort de var klara med uppdateringen. Har suttit ca 15 min och är 9k upp hittills.

Satte mig med ett halvt inköp på 25-50, inga deepstacks där.

 

9K på 15min såhär tidigt efter öppning..hyffsat sick imo! wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte uppdatera lite resultat hur det gått sen jag startade dagboken.

Skapade kontot den 4e november och så här har det gått hittills.

 

4e - + 700:-

5e - + 5300:-

6e - + 6000:-

7e - + 13500:-

8e - + 15000:-

9e - +/- ?

 

Ligger ca 10 upp den här morgonen (9e). Men ska sova nu. Så lär väl inte bli något mer spel den här dagen.

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Spelade från 22 till 02 inatt, ett 10-20 och ett 15-30 bord. Hittade 15k plusset. Spelsugen som jag är öppnade jag klienten så fort de var klara med uppdateringen. Har suttit ca 15 min och är 9k upp hittills.

Satte mig med ett halvt inköp på 25-50, inga deepstacks där.

 

Med halvt inköp menar du 100bb?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer inte spela någonting ikväll tror jag. Vaknade nu, och har bara sovit ca 5 timmar varje "natt". Ska lägga mig tidigt ikväll och försöka få in lite rutiner. Detta känns sjukt destruktivt. Vakna vid 9-12 och sitta och spela i 12-13 timmar och sen somna och missa allt man måste göra. Känner mig lite som en pundare på något sätt.

 

Rocker - Är väl inte riktigt rullad för 25-50 än, men den ligger runt 150k ungefär.

 

Animal - Tackar, detsamma!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inte anledningen att skotta mot bara fisk, jag spelar inte bara för pengarna i stunden. Vill bli så bra som möjligt, känner att jag utvecklas mest där. Visst är det inte optimalt, men det här är inte heller någon 1/2 grinddagbok. Inget drygt menat.

 

Iallafall tänkte bjuda på lite händer från sessionen. Hur går jag tillväga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inte anledningen att skotta mot bara fisk.

Du skrev igår:

(ibland 25-50 skott vid fiskigt bord).

 

Att då sitta och bli bumhuntad av 2 erkänt duktiga spelare verkar lite motsägelsefullt. Inget drygt menat.

 

Iallafall tänkte bjuda på lite händer från sessionen. Hur går jag tillväga?

 

Plocka bara ut handhistoriken ur HEM eller vilket program du nu använder. Att få fram historiken ur klienten funkar inte för mig längre, så man kan väl nästan anta att det är detsamma för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...