exxent Postad 27 November , 2011 Rapport Share Postad 27 November , 2011 grattis till andraplatsen! väl spelat. om det ändå hade vart samma person Sjukaste skrällen hittills måste ju vara att Grodlår är kvar i turneringen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 27 November , 2011 Rapport Share Postad 27 November , 2011 Sjukaste skrällen hittills måste ju vara att Grodlår är kvar i turneringen Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Munchie Postad 27 November , 2011 Rapport Share Postad 27 November , 2011 edit: fel spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 27 November , 2011 Rapport Share Postad 27 November , 2011 Sjukaste skrällen hittills måste ju vara att Grodlår är kvar i turneringen varför som sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 27 November , 2011 Rapport Share Postad 27 November , 2011 Varför? varför som sagt? Blandar jag ihop honom med någon annan som nickar Grod nånting? Tänker på nån "reg" som spewar bort mer pengar om dagen än anderslol/stray cat tillsammans. Sry om jag tog fel på person Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ferrari_ Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av ferrari_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cappe Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Sjukaste skrällen hittills måste ju vara att Grodlår är kvar i turneringen Som tur är så har man iaf råd att köpa in sig i sm till skillnad mot dig, och senast vi mötte varandra var nog åtminstone ett år sen och då var du den fruktade regen med dina 10/8 stats (ej kryddat) på 5max borden, haha. Sen är det ganska så patetiskt av att skylla ifrån dig på någon annan "grod". Med detta sagt säger jag inget annat än att jag är fisk, men ska det ska hånas så är du aniiingen fel spelare att håna någon annan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 Någon som vet typ när finalen kommer att vara klar eller hur lång tid det tog förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 3 December , 2011 Rapport Share Postad 3 December , 2011 Någon som vet typ när finalen kommer att vara klar eller hur lång tid det tog förra året? runt 2h-ish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts