cheunce Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Betsson suger ullstrumpa och att det inte är många här som spelar där. Må så vara, men de är för tillfället det enda alternativet om man vill spela på mobiltelefonen. För min egen del så kan jag stå över så länge det stämmer Citera
Jennez Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag lirar huvudsakligen på Betsson. Har personligen aldrig haft problem med support, cash-out och all annan jävulskap som man tycker sig se överallt på Prima- paty och alla andra skins som finns. Dessutom snygg klient, lättöverskådlig och lagom motstånd. Vill inte göra reklam för enskilda pokersidor men det är egentligen bara Betsson och Multi jag har 100% förtroende för då de är de enda två sidorna som har visat sig ha klanderfri support/cashout-system. Lite OT men när någon annan biter handen som föder mig måste jag ju bita tillbaka! Citera
Skadast Postad 6 Oktober , 2005 Rapport Postad 6 Oktober , 2005 Jag lirar huvudsakligen på Betsson. Har personligen aldrig haft problem med support, cash-out och all annan jävulskap som man tycker sig se överallt på Prima- paty och alla andra skins som finns. Dessutom snygg klient, lättöverskådlig och lagom motstånd. Vill inte göra reklam för enskilda pokersidor men det är egentligen bara Betsson och Multi jag har 100% förtroende för då de är de enda två sidorna som har visat sig ha klanderfri support/cashout-system. Lite OT men när någon annan biter handen som föder mig måste jag ju bita tillbaka! +10 Ska ladda ned klienten direkt jag får min W800i, som jag för övrigt beställde för bara 2 månader sedan Citera
Erna113 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Dax att damma av den här tråden med ett nytt inlägg. Jag har nyss fått en W810i och jag har börjat kolla runt lite vilka siter som stöder spel i mobilen. Betsson är som vanligt väldigt sega att ge stöd för nyare mobiler. Pokerroom.com verkar ha en väldigt bra mobil klient. Nån som har testat den? Någon som kan tipsa om fler siter med stöd för poker i mobilen? Citera
Juggler Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Pokerroom går väl inte att spela på som svensk? Citera
robster80 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Pokerroom går väl inte att spela på som svensk? Varför inte? Citera
jummis! Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Svenskar var fram till nyligen spärrade och kunde inte spela på PokerRoom av juridiska skäl men numera ska det gå bra att spela där Citera
Erna113 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Tydligen så är det ändrat nu... Real money games or possibilities to make deposits are not offered to U.S. customers. The customer confirms that he/she is not located in the USA. Residents of Australia, Costa Rica and Turkey are prohibited from playing any of the SITE's games for real money. Citera
Juggler Postad 20 Mars , 2007 Rapport Postad 20 Mars , 2007 Hurra! Betyder det att de söta svenska tjejerna från Pokerroom kommer börja prata med mig på nästa EPT? Nehe, tänkte väl det... Citera
morr Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Hurra! Betyder det att de söta svenska tjejerna från Pokerroom kommer börja prata med mig på nästa EPT? Nehe, tänkte väl det... Been there, done (one) of them. () Citera
Recommended Posts