Partneransvarig Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Våra vänner på världens största pokersajt, PokerStars, står denna vecka som värdar för våra medlemsturneringar. Precis som vanligt värmer vi på torsdag, då med en $500 adderat, för att sedan få en fin avslutning på veckan på söndag. då ligger det $1000 i potten! Ut med metreven! Namn: Poker SE november (#463725767) Tid: torsdag 3 november kl 20:00 Adderat till potten: $500 Inköp: $5+0.50 Lösenordsrebus: förstaärhandraärytredjeärb fjärdeärufemteärysjätteärg Namn: Poker SE november (#463726008) Tid: söndag 6 november kl 20:00 Adderat till potten: $1 000 Inköp: $10+1 Lösenordsrebus: förstaärhandraärytredjeärf fjärdeärvfemteärhsjätteärk Har du inget konto på PokerStars går det bra att skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saft_suse Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 jeg finner ingen av de 2 turneringene i lobbyen.er de ikke lagt ut enda? var det mulig å få turnerings-id til begge 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Det verkar inte som att de lagt ut dem än. så fort de är uppe kommer vi att uppdatera förstaposten med turnerings-id. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 3 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2011 IDn kommer här: 463725767, 463726008. Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Agnat o klart till kvällen:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Turre-id nu också uppdaterat i startposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 vill bara uppmärksamma alla att turneringen börjar vid klockan 19 eftersom vi ställt om klockan men dom inte ställt om till vintertid än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Två danskjävlar har infiltrerat sig in i turren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 vill bara uppmärksamma alla att turneringen börjar vid klockan 19 eftersom vi ställt om klockan men dom inte ställt om till vintertid än. Hoppsan, tack för infon. Pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goldwinner Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 tänkte precis anmälla mig det stod 20.00:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 tänkte precis anmälla mig det stod 20.00:-( Vill inte hälla salt på såren men det var late reg 15 minuter, hann stressa mig till turneringen och hann med 1 minuts marginal tack vare att vanliga bredbandet lagt ner av någon anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Den började 19:00 blev jag varse nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goldwinner Postad 3 November , 2011 Rapport Share Postad 3 November , 2011 Vill inte hälla salt på såren men det var late reg 15 minuter, hann stressa mig till turneringen och hann med 1 minuts marginal tack vare att vanliga bredbandet lagt ner av någon anledning... Tack den strök fint på såret Fast det var nog likabra slapp jag lägga en deposit på PS. Spela istort sett aldrig dessa medlems turrar men när jag för en gång skulle så börja den naturligtviss 1h tidigare en utsatt tid Hoppas det kommer en tidigare förvarning nästa gång ifrån ledningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts