falkiez Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 lagt tråden fel (gör ett nytt försök) låstråd Hej! Syftet med denna dagboken är egentligen bara att få lite mer översikt på mitt spel. Jag vet att jag är en duktig HU-spelare men blir allt för ofta tiltad och går in med hela rullen på Omaha och gular. Jag tror att denna dagboken kommer hjälpa mig att hålla mig till rätt nivå och ta pokern lite seriösare. Jag kommer självklart att länka händer i tråden och hoppas jag kan få konkreta tips på hur jag ska agera i olika situationer då jag fortfarande har mycket kvar att lära. (Jag kommer även använda (hem.) Jag kommer börja med ett startkapital på 3000:- och kommer att spela 1/2 hu. Då jag kommer spela varje dag samt att jag har en del tidigare erfarenheter kommer målet den här månaden att ha en rulle på 20k. Detta kommer givetvis inte att bli lätt män jag älskar att ha höga mål att sträva efter. Om någon motförmodan är intresserad av att veta någonting om mitt IRL-liv: Jag är en 18 årig kille som studerar Samhäll/Ekonomi tredje året. Vi har inte så mycket lektioner så blir en heldel tid över till pokern. På fritiden tofflar jag med min flickvän, grindar med några vänner som även spelar på svs, dock inte lika seriöst. Jag är även väldigt fotbollsintresserad och följer premier leauge regelbundet. ses på borden! /kungpanda Citera
boman Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 är inte helt säker men något känns fel gl Citera
falkiez Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Postad 1 November , 2011 är inte helt säker men något känns fel gl Hur menar du? Att det kommer gå dåligt eller att det är något skumt med dagboken? Citera
falkiez Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Postad 1 November , 2011 En inte allt för actionfylld timme slutar +200. Inga speciella händer direkt... nu blir det gymmet i någon timme! Citera
Munchie Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 att det är något skumt med dagboken? Skumt.. riktigt skumt... Citera
Soni Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 jag tror jag vet vad felet är, men tänker vara lika häftig och inte säga något. Citera
Munchie Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Du har lagt dagboken i arkivet där stängda dagböcker hamnar, men jag är alldeles säker på att någon moderator fixar till det när felet uppmärksammas. Lycka till /ohäftig Citera
bjoelle Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Flyttade din dagbok till "Dagböcker". Lycka till med spelet! Citera
Recommended Posts