inho Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Staszko har ju spelat mil bättre (precis sovit en timme så reservation för fel) Det är väl så långt ifrån sanningen det kan bli. Hans spel med Q6an är väl det sämsta jag sett ungefär... Han sprang ju bra mycket bättre än tysken oxå Citera
okocha Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Och det lär ju Heinze veta till 100%. Du såg handen och är bra på poker. Vad tycker du. Checkar vi river med A9 här om vi slår om turn? tycker cr turn är iskallt, men om man får fi att syna med i princip nötlåg utan drag kan jag väl köpa det =) Tjeckdeg river på det är fint också =) Citera
tamtaram Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Det är väl så långt ifrån sanningen det kan bli. Hans spel med Q6an är väl det sämsta jag sett ungefär... Han sprang ju bra mycket bättre än tysken oxå Så illa var det inte, jag tror att han trodde att han foldade mot ett bättre drag, inte kul att SYNA sig in på det sättet. Om det var det sämsta du sett så får du nog se lite mer poker.... Sammanfattningsvis var det det bästa finalspelet någonsin i ME och vem som vann var mest baserat på rungood. Om vi ska snacka dålig fold var det ju när Ketchupkillen foldade sin båt med 72 på A9992 brädan. Citera
MikeTime Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Så illa var det inte, jag tror att han trodde att han foldade mot ett bättre drag, inte kul att SYNA sig in på det sättet. Om det var det sämsta du sett så får du nog se lite mer poker.... Sammanfattningsvis var det det bästa finalspelet någonsin i ME och vem som vann var mest baserat på rungood. Om vi ska snacka dålig fold var det ju när Ketchupkillen foldade sin båt med 72 på A9992 brädan. +1 på allt. Citera
Redtyq Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Vilken Heads-up , kollade reprisen nyss börja väl innan 16.00 och nu blev det klart... Räknat med 1-2h kanske. Citera
inho Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Så illa var det inte, jag tror att han trodde att han foldade mot ett bättre drag, inte kul att SYNA sig in på det sättet. Om det var det sämsta du sett så får du nog se lite mer poker.... Sammanfattningsvis var det det bästa finalspelet någonsin i ME och vem som vann var mest baserat på rungood. Om vi ska snacka dålig fold var det ju när Ketchupkillen foldade sin båt med 72 på A9992 brädan. Perfekt att slå om med sitt färgdrag och kolla om den andra har bättre färgdrag, håller med. Edit: ska även se mer poker och sluta överdriva när jag skriver. Citera
Penils Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Är det tillåtet att göra en deal när man är HU i WSOP ME? Citera
Mohican Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 My humble opinion about hollywooding: Jag har inte läst läst hela tråden, så jag vet inte vad ni snackar om. Jag vill ändå säga att när Staszko hade A9 borde han gjort annorlunda. Märk väl att jag hade rätt i en enda hand. Booard var A9xA6. On the river Staszko was hölling på att räkna sina cips, one by one, as he always does. Then goes all in, Pius folds. (has 76o) I, who iz the better knower, would have PRETENDED to hollywood,... and I wudda been lookin at my chips, then touchin them...and then ...changing my mind, and CHECK. Pius would have raised/shoved in at least 50% of the time. PS. Ivey had sure done this Citera
Peruken Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Slaszko(?) var jäkligt lik Ted Forrest om någon missat det. Sen är jag besviken över att han inte använde begreppet "Checkoslovakia" vid checkningar a´la lawyers game i rounders. Kände att jag ville dela med mig av mina observationer. Citera
JackVegas Postad 10 November , 2011 Rapport Postad 10 November , 2011 Slaszko(?) var jäkligt lik Ted Forrest om någon missat det. Sen är jag besviken över att han inte använde begreppet "Checkoslovakia" vid checkningar a´la lawyers game i rounders. Kände att jag ville dela med mig av mina observationer. +1 Citera
Mohican Postad 10 November , 2011 Rapport Postad 10 November , 2011 Även om jag skrev det där om hollywooding på fyllan, är jag ganska så besviken att ingen kommenterar det. Citera
Redtyq Postad 10 November , 2011 Rapport Postad 10 November , 2011 Även om jag skrev det där om hollywooding på fyllan, är jag ganska så besviken att ingen kommenterar det. Tänkte också på den handen direkt efter och tänkte vad fan checkar han inte för då hade det varit klart, rätt säker på att tysken ställt in där. Så klart lättare att säga så när man såg vad Heinz hade men hade han istället haft någon hyffsad hand så hade han värdebettat tunt istället, vilket han gjorde många gånger tidigare. Då hade vi haft en annan vinnare... Citera
Mr_Fille Postad 11 November , 2011 Rapport Postad 11 November , 2011 Vart ska man kolla för att se de 4 platserna från finalen, har bara hittat en 5 timmars torrent som slutar när det är 4 spelare kvar, eller har det sista inte släppts än? Citera
Komodo Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Så illa var det inte, jag tror att han trodde att han foldade mot ett bättre drag, inte kul att SYNA sig in på det sättet. Om det var det sämsta du sett så får du nog se lite mer poker.... Sammanfattningsvis var det det bästa finalspelet någonsin i ME och vem som vann var mest baserat på rungood. Om vi ska snacka dålig fold var det ju när Ketchupkillen foldade sin båt med 72 på A9992 brädan. Jag håller med om att det bergis var det bästa finalspelet i ME någonsin, men Q6s spelet var faktiskt fruktansvärt uselt. När Staszko viker så behöver han bara 37-38% mot en kille som är nere på 22BB. Reraise/fold där finns inte på kartan i min bok. Tycker överlag Staszko började spela överdrivet vekt varenda han fick chipleaden. Fanns ju även en annan hand där han bara vek 22 innan floppen Citera
FiSherman63 Postad 24 November , 2011 Rapport Postad 24 November , 2011 Så illa var det inte, jag tror att han trodde att han foldade mot ett bättre drag, inte kul att SYNA sig in på det sättet. Om det var det sämsta du sett så får du nog se lite mer poker.... Sammanfattningsvis var det det bästa finalspelet någonsin i ME och vem som vann var mest baserat på rungood. Om vi ska snacka dålig fold var det ju när Ketchupkillen foldade sin båt med 72 på A9992 brädan. +1 på allt. 6 år/7k inlägg. Humor. Citera
Recommended Posts