Live2012 Postad 19 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2013 Lär ut Eddor med din 20 bb/100 + Citera
Live2012 Postad 16 December , 2013 Författare Rapport Postad 16 December , 2013 Tjena! Tänkte ta tag i det här igen. Först och främst, Alla som har bra koll på PLO vet att det inte endast är ett floppspel. Vi måste ha någorlunda baserade preflopp Ranger. Har kollat runnt mycket på 2+2 angående Open Ranges i %, nu är det ju så att det är 100 bb samt 6 max. Eftersom vi är DEEP på svs lär ju väl plocka bort så mycket låga händer som möjligt? Vad vill vi landa för % MP CO samt BU? Angående svs öppnar du MP får du oftast 2 syns+ så här vill jag har mycket bra händer. CO här vi vi också mycket calls open % fundering? KNAPP: här pratar vi alltid sist, eftersom det är så mycket fisk på lowstakes SvS så vill jag inte öppna mer än 50% härifrån? Tankar om det? skulle vi kunna få HU så kan jag lätt öpnna 80% CB% tycker jag är ganska oviktigt på låg nivå, då man inte kan bluffa bort spelare med barrels. mycket snack nu, men vill verkligen ge det en chans är någon grym PLO spealre sugen på att hjälpa vore det grymt=)? OOP är jag väldigt tight tankar om detta? väldigt låg 3b% i SB, har svårt vad ja ska contructa för range vs Knapp osv Citera
eddor Postad 17 December , 2013 Rapport Postad 17 December , 2013 Tjena! Tänkte ta tag i det här igen. Först och främst, Alla som har bra koll på PLO vet att det inte endast är ett floppspel. Vi måste ha någorlunda baserade preflopp Ranger. Har kollat runnt mycket på 2+2 angående Open Ranges i %, nu är det ju så att det är 100 bb samt 6 max. Eftersom vi är DEEP på svs lär ju väl plocka bort så mycket låga händer som möjligt? Vad vill vi landa för % MP CO samt BU? Angående svs öppnar du MP får du oftast 2 syns+ så här vill jag har mycket bra händer. CO här vi vi också mycket calls open % fundering? KNAPP: här pratar vi alltid sist, eftersom det är så mycket fisk på lowstakes SvS så vill jag inte öppna mer än 50% härifrån? Tankar om det? skulle vi kunna få HU så kan jag lätt öpnna 80% CB% tycker jag är ganska oviktigt på låg nivå, då man inte kan bluffa bort spelare med barrels. mycket snack nu, men vill verkligen ge det en chans är någon grym PLO spealre sugen på att hjälpa vore det grymt=)? OOP är jag väldigt tight tankar om detta? väldigt låg 3b% i SB, har svårt vad ja ska contructa för range vs Knapp osv Nyvaken men fattar verkligen ingenting av ditt inlägg. Vill du någon ska säga till dig vad du ska höja och inte? Dvs säga till dig "SÅHÄR ska du lira". Edit: Du söker efter en coach Citera
Live2012 Postad 17 December , 2013 Författare Rapport Postad 17 December , 2013 Väntar på svar från FISHATER angående min post ska bli spännande att se vad KUNGEN skriver=) Citera
Live2012 Postad 23 December , 2013 Författare Rapport Postad 23 December , 2013 Har hittat vad jag finner för att utveckla mitt spel=) 2+2 Forum grabbar=9 GOD JUL PF Citera
PKPKPKPK Postad 11 April , 2014 Rapport Postad 11 April , 2014 Väntar på svar från FISHATER angående min post ska bli spännande att se vad KUNGEN skriver=) ja, de verkar ta en hel tid... Citera
Recommended Posts