archtila Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2011 Jag menar det. Dom satt där som några jävla åskådare och flinade. Lite som Pokerstarsreklamen med Daniel Negreanu där han stirrar ner motståndaren... För det är ju så DN lirar. Eller hur, dom skulle ju hellre slängt in Doyle vid bordet och bett han komma med någon tyken kommentar om att skynda på speladet lite Citera
archtila Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2011 w a t havent you heard the word? Citera
archtila Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2011 Du borde sätta detta som signatur så de inlägg som inte innehåller så mycket ändå får fram en värdefull mening. men seriöst, av alla som var med i filmen väljer dom sami som är överlägset sämst på engelska. Sami MÅSTE ju lurat regisören på något vad som gick ut på att han ska få en replik i filmen, kan inte se någon annan anledning. Citera
schumme Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Med risk för att göra bort mig totalt... Jag tyckte Lucky you var rätt skaplig, sen är ju Drew Barrymore lite småhet... Citera
Penils Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Med risk för att göra bort mig totalt... Jag tyckte Lucky you var rätt skaplig, sen är ju Drew Barrymore lite småhet... [ ] Lucky you är en bra film [X] Drew Barrymore är het Citera
archtila Postad 31 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2011 varför startade du den här tråden? den är tråkig och helt värdelös, precis som du. cool story bro Citera
Recommended Posts