Gå till innehåll

Lucky you


archtila

Recommended Posts

Kan det möjligtvis vara den överlägset sämsta pokerfilmen någonsin? Har ej sett alla pokerfilmer.

 

Hela filmen är fullproppad av episka fails. Dom gav tom Sami farha en replik lol

 

Jag funderar att köpa den enbart för att se den som en komedi eller att ha den som rökapåfilm.

 

Vad säger ni, finns det sämre pokerfilmer?

 

http://www.youtube.com/watch?v=pJlkZ57oNaI

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shade är sämre.

 

inte enligt IMDB :P men jag har inte sett den, suger säkert minst lika hårt.

 

Förstår inte varför man försöker göra film på redan underhållande fenomen så som idrott, spelr och liknande. Det går ju inte att överträffa det "riktiga" hur mycket man än försöker.

 

Tiltar fan sönder på alla miniraisear i alla filmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det möjligtvis vara den överlägset sämsta pokerfilmen någonsin? Har ej sett alla pokerfilmer.

 

Hela filmen är fullproppad av episka fails. Dom gav tom Sami farha en replik lol

 

Jag funderar att köpa den enbart för att se den som en komedi eller att ha den som rökapåfilm.

 

Vad säger ni, finns det sämre pokerfilmer?

 

http://www.youtube.com/watch?v=pJlkZ57oNaI

 

haha :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan väl säga att det är jävligt tydligt att Eric Bana inte spelar poker.

 

Jag tycker filmen visar det jävligt tydligt att Eric Bana inte kan skådespela. :)

 

Alltså, det är ju det han kan, i relativa termer. Och det är just detta som är problemet. En normal människa ser väl ingen skillnad på en som bluffar och en skådis som låtsas bluffa. Vi pokerspelare gör ju dock det... Nåja, poängen var inte att skryta utan att ventilera förakt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta är iaf den andra filmen Daniel Negreanu är statist i.

 

Vilken tycker ni är bästa pokerfilmen då? Skulle nog säga maverick eftersom den ändå har minimala inslag av poker :P

Rounders är den bästa spelfilmen, annars är ju pokerlandet en höjdare som dokumentär.

 

Ingen av dem går dock upp på nån topp-100 lista i min bok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som är mest imponerande i Lucky you är att t.o.m. proffsen som spelar sig själva misslyckas med att få till en verklig pokerkänsla.

 

Jag menar det. Dom satt där som några jävla åskådare och flinade. Lite som Pokerstarsreklamen med Daniel Negreanu där han stirrar ner motståndaren... För det är ju så DN lirar. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...