Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
han spelade ju på /2 för inte så länge sen när jag skotta så jag menar, han kanske springer dåligt och försöker kämpa sig uppåt :D inget konstigt egentligen

Han brukade spela /50 så jo, det är ganska konstigt...

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Varför? De flesta highstakes proffs har ju gulat så varför ska inte en som lirar /50 kunna göra det? :D

Du tycker inte att du generaliserar lite väl där? ^^

Har svårt att se att han skulle bli krossad även på /2 och behöva kliva ner ytterligare, men visst...

Postad
Du tycker inte att du generaliserar lite väl där? ^^

Har svårt att se att han skulle bli krossad även på /2 och behöva kliva ner ytterligare, men visst...

Säger inte så men det är inget konstigt om han skulle vara gul då poker kan knulla även de bästa :)

Postad
Ja det är ju inte omöjligt givetvis...

Callar hur som helst dagen idag. Kan ni gissa när brossan kom så jag satt och snackade med honom och spelade samtidigt?? :roll:

96201230459PM240e.jpg

Mellan hand 500-750 och sen kom han igen vid hand 1200.

Postad

Blir ännu en sånhär tråkig uppdatering med enbart resultat...

Fått in drygt 10k händer denna månaden vilket väl är helt ok, inte dom 5h om dagen jag ville men... Håller en bit över 20bb/100 så det känns som att det får bli max en vecka till på /1 för att bygga lite rulle innan det blir till o utvärdera spelet för att sen kliva uppåt.

Eller så tröttnar jag och kliver upp imorgon eller något, time will tell.

Nu blir det super bowl, Go Giants!!

Postad

Uppe och vevade litta på /2 idag. Lite aggressivare får jag väl erkänna att spelet var men annars var det väl inte överdriven skillnad. Träffade hyfsat så slutade upp en 3 inköp trotts att jag åkte på någon tråkig beat. Blir att stanna uppe om det inte skulle gå rent åt helvete i fortsättningen. 23/27 sessioner plus och 8 raka plus dagar sen jag startade "grind it up" skiten. Det går bra nu osv.

Postad

600 händer senare är jag väl back 80 spänn eller nåt.

Inget fokus, satt me laptopen i soffan medan tjejen tittade på film.

En HEM-fråga. Under reports så stämmer summorna ganska bra men under sessions är det ganska snett. Nån som haft liknande?

Postad

Klonkade ett eget kontor igår också, flyttar in på torsdag, har suttit i kontorslandskap med allt vad det innebär i 7 år nu och det ska bli jävligt gött att sitta själv.

Det går bra nu...

Postad

Har inte spelat nätpoker på en och en halv månad. Men så igår fick jag tillbaka suget. Lastade in 5K på SVS och ytterliggare 1,6K på STARS. Tanken är att spela /2 på SVS och grinda lite små turrar på STARS.

Fick in strax under 1000 händer på SVS och ett fint plus på 1300 spänn. Värdet var bra och man sprang ju ännu bättre.

Det blev en turre på STARs också. En 4$ 2r1a. Kom in i pengarna som chip tvåa men tappade focus och bustade ganska snart efter bubblan spruckit. Ganska dåligt spelat den sista handen. Ganska sjuk utdragning i den näst sista handen. 21a plats av 195 tror jag det blev. Så ett plus på 4$ mao. Inte illa.

Det kommer bli ganska lite turre spelande då mitt schema inte tillåter för långa sittningar. Men när jag har tid så kommer det att bli den sortens turrar med under 300 spelare som gäller. STARS har faktiskt ett hyggligt utbud av den sortens turrar också.

Postad
Har inte spelat nätpoker på en och en halv månad. Men så igår fick jag tillbaka suget. Lastade in 5K på SVS och ytterliggare 1,6K på STARS. Tanken är att spela /2 på SVS och grinda lite små turrar på STARS.

Fick in strax under 1000 händer på SVS och ett fint plus på 1300 spänn. Värdet var bra och man sprang ju ännu bättre.

Det blev en turre på STARs också. En 4$ 2r1a. Kom in i pengarna som chip tvåa men tappade focus och bustade ganska snart efter bubblan spruckit. Ganska dåligt spelat den sista handen. Ganska sjuk utdragning i den näst sista handen. 21a plats av 195 tror jag det blev. Så ett plus på 4$ mao. Inte illa.

Det kommer bli ganska lite turre spelande då mitt schema inte tillåter för långa sittningar. Men när jag har tid så kommer det att bli den sortens turrar med under 300 spelare som gäller. STARS har faktiskt ett hyggligt utbud av den sortens turrar också.

Svara i telefon för helvete. Grindstuga 26-28 feb, katten e borta. Book it.