Gå till innehåll

Team Bustgatan

schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

2007-03-28 skickade jag ett mail till Dormy Golf.

Idag fick jag svar...

Hej!

Vi har mottagit ditt mail och ditt meddelande blir läst och besvarat mellan klockan 09.00-18.00 helgfria vardagar.

Vi önskar er en trevlig dag!

Med vänliga hälsningar

Dormy Golf

Kundtjänst

Påminn mig att aldrig mer klaga på långsam kundtjänst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hej dagboken, bubblade precis stekenbiljett och vann 300kr istället, inte lätt och vinna 70/30's !

Då jag har "föräldrafritt" och ingen brud att idka förnedrande samlag med så erbjöd jag mig att ha grindstuga idag, och till middag tänkte jag laga baconlindat kycklingbröst med blomkålspuré. puss på er och må riggen vara med er idag

Länk till kommentar

Efter 7 månader rökfritt var det dags för ett återfall. Så jävla lätt att halka dit igen alltså. Två festhelger med fyllerökning räckte för att börja "unna" sig nyktra cigg igen.

Swe rock närmar sig dessutom så har inga förhoppningar om att sluta innan dess, men därefter får det fan bli rökfritt för evigt... Kommer ha ett 4x8m knallblått tält, så det är bara att leta upp det för att dricka lite bärtz!

Livet:

Missade volymmålet med typ 60h förra månaden, min ekonomi är körd i botten, det är bråkigt med sambon, ligger efter i skolan och mitt psykiska välmående är allt annat än på topp.

Det går bra nu!

Länk till kommentar

Efter 7 månader rökfritt var det dags för ett återfall. Så jävla lätt att halka dit igen alltså. Två festhelger med fyllerökning räckte för att börja "unna" sig nyktra cigg igen.

Swe rock närmar sig dessutom så har inga förhoppningar om att sluta innan dess, men därefter får det fan bli rökfritt för evigt... Kommer ha ett 4x8m knallblått tält, så det är bara att leta upp det för att dricka lite bärtz!

Livet:

Missade volymmålet med typ 60h förra månaden, min ekonomi är körd i botten, det är bråkigt med sambon, ligger efter i skolan och mitt psykiska välmående är allt annat än på topp.

Det går bra nu!

hang in there! det vänder:-)

Länk till kommentar

Livet:

Det går bra nu!

Kämpa!!

Länk till kommentar

Livet:

Det går bra nu!

Verkar som att det bara kan gå bättre nästa månad alltså? Kör på! Strunt i ciggen, sudda bort, det hände inte, what happens in vegas osv.

Länk till kommentar

Precis satt mig på bordet när denna situation uppstår (jag råkade slå 17 när jag skulle slå 15) , har inte en aning om var jag står här:

har inga händer på FI

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 2233181

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $528.74

BB: $360.48

CO: $403.00

BTN: $1140.81

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with Q :club: A :club:

1 fold, BTN raises to $4.50, Hero raises to $17, 1 fold, BTN calls $12.50

Flop: ($36.00) 8 :diamond: A :spade: 8 :spade:(2 players)

Hero bets $18.00, BTN calls $18

Turn: ($72.00) J :club:(2 players)

Hero bets $33.00, BTN calls $33

River: ($138.00) 4 :spade:(2 players)

Hero checks, BTN bets $96.00, Hero ?

Länk till kommentar

Precis satt mig på bordet när denna situation uppstår (jag råkade slå 17 när jag skulle slå 15) , har inte en aning om var jag står här:

har inga händer på FI

Boss $200.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 2233181

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

Hero (SB): $528.74

BB: $360.48

CO: $403.00

BTN: $1140.81

Pre Flop: ($3.00) Hero is SB with Q :club: A :club:

1 fold, BTN raises to $4.50, Hero raises to $17, 1 fold, BTN calls $12.50

Flop: ($36.00) 8 :diamond: A :spade: 8 :spade:(2 players)

Hero bets $18.00, BTN calls $18

Turn: ($72.00) J :club:(2 players)

Hero bets $33.00, BTN calls $33

River: ($138.00) 4 :spade:(2 players)

Hero checks, BTN bets $96.00, Hero ?

Vi torskar mot alla 8or, färgdraget sitter, vi torskar mot AJ och AK. Tycker det är en enkel fold, kan ju inte räkna med att han ska floata något för att sedan bluffa heller här riktigt. Är ju en väldigt standard fold imo som sagt iaf.

Länk till kommentar

Vi torskar mot alla 8or, färgdraget sitter, vi torskar mot AJ och AK. Tycker det är en enkel fold, kan ju inte räkna med att han ska floata något för att sedan bluffa heller här riktigt. Är ju en väldigt standard fold imo som sagt iaf.

ja, jag vet helt ärligt inte var jag står i den handen, visst en check ger han ju bluffoption men vad ska han ha floatat 2 gator med som blir en bluffhand på river ?? 22+ ?

Länk till kommentar