Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Okej? Du kan äta mer än 2000 kcal per dag och gå ner 1 kg i veckan. Tränar du på det borde det vara lätt. Just sayin.

Inte en chans att ens någon ligger på 7500kcal underskott med 2000kcal dagligt intag utan att träna. Dessutom är basförbränningen individuell.

Postad
Inte en chans att ens någon ligger på 7500kcal underskott med 2000kcal dagligt intag utan att träna. Dessutom är basförbränningen individuell.

Alltså va snackar du om? Om man väger mer än 120 kg förbränner du med än 3000 på en dag. Alltså minst 7000kcal i veckan.

Postad

För hur många $ skulle folk ställa upp på att bli rövfistad av Tevez? Kanske gratis t.o.m för vissa? Man får träna och värma upp innan.

Edit: Nu när vi ändå är inne på ämnet, vem skulle ni helst bli rövfistad av?

Postad
Det går fortare att skriva whisky.

båda är fine;

"Whisky (tidigare även visky), eller på Irland och i USA whiskey (i Kanada används båda stavningarna), är en spritdryck gjord på spannmål. Det lågskotska ordet "whisky" är en fonetisk översättning av iriskans och skotsk gaeliskans uisce beatha, alt. uisge beatha (uttalat "uiske-wa'ha"), vilket betyder "livets vatten""

Postad
båda är fine;

"Whisky (tidigare även visky), eller på Irland och i USA whiskey (i Kanada används båda stavningarna), är en spritdryck gjord på spannmål. Det lågskotska ordet "whisky" är en fonetisk översättning av iriskans och skotsk gaeliskans uisce beatha, alt. uisge beatha (uttalat "uiske-wa'ha"), vilket betyder "livets vatten""

Har inte sagt något?

Alltså va snackar du om? Om man väger mer än 120 kg förbränner du med än 3000 på en dag. Alltså minst 7000kcal i veckan.

Har googlat runt lite om detta nu, hade ingen aning om att skillnaden var så stor mellan 80-120kg. hittar olika formler och olika kalkylatorer. Alla säger olika, så jävla jobbigt :D. Enligt vissa dödar man fan nästan 4000kcal per dag och andra säger 2700 vid 123kg och 180cm lång. Jadu jag hoppas du har rätt iaf, någon på pf som står över google kanske kan fylla i.

Edit: Och den individuella ämnesomsättningen är ju också en viktig faktor som sagt.

Postad
vem skulle ni helst bli rövfistad av?

Känslan när man vaknar bakfull och inser vad man haft för sig under natten:-D

Men skämt åt sidan, hade stoppat upp en bebis knytnäve i mitt anus om jag varit tvungen.

Postad
Ungefär lika rätt som att kalla Cuba-Cola för Coca-Cola.

Är rätt säker på att scaniac förstod min fråga ändå. Eller borde jag skrivit bubblor istället för skum? Och på istället för i?

Postad

NY rangers gör 5 mål på mindre än 3 minuter:-D

Och två härliga norrmän klär ut sig, hyr limousine och lurar norska idiotiska justin bieber fans att deras idol sitter i sagd limo, detta är så förbannat underbart!

Postad

Kul att ha värsta magkrampen som känns som att innandömet brinner när man bor på ett ganska flådigt hotell med megafin frukostbuffé...

Hade lassat upp deluxe, men tog en tugga och sen fick det vara bra.

Får ta mig ut till nån Pharmacy och se om jag hittar nån Samarin eller Losec eller nåt...

FML