Rollin Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Klonka: Tycker iofs den här passar bättre men jag hittade bara videon och inte någon bra bild: http://www.thatwasrandom.com/content/view/92/48/ Citera
iller Postad 2 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2005 Tack för alla tips. Fortsätt gärna, ska se till att lägga till lite fler bilder snart. Kom ihåg att precis som Largo-Sama påpekade så ska bilderna helst inte accosieras direkt med Poker utan med någonting annat i det vardagliga livet... För att språkpoliser och särskrivningshatare (Är själv en sådan) inte ska behöva bli mer upprörda är mitt fatala "misstag" ang. rubriken rättat nu. Vill även passa på att ge credit till min kompis Meckarn som var med och tog fram många av skämten. Citera
MegaSpider Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Kul. Håller med Ola, antgul var mega:) Citera
ades_va Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Meh, vilka kassa förslag ni postar här i tråden! Tycker originalet var nära till klockrent annars så låt det vara Citera
Nick_the_Swede Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 - Why is Stevie Wonder such a bad poker player? - He just calls. Citera
Trolldeg Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 LOL swede! Riktigt rolig. Fick mig att dra på smilbanden för första gången idag, tack! Citera
jezaja Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Hammra mörkarna/blindarna kan bli ganska roliga bilder. Nån slår på en blind kille med hammare t.ex, orkade inte klippa ihop något själv Citera
Knapp_0 Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Man ser att en målare är en pokerspelare om han försöker få en halvfärdig stege att stå mot en kåk med ett färgdrag i handen. Bonus, ett o-pokerigt snickarskämt till: Här ska du inte stå och påta Peter, här ska på tapeter. Citera
ayecappy Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 "jack-king off" känner inte för o infoga bild Citera
pimpout Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 Stegekåk färg tvåpar Där var det bara tvåpar som dög... Citera
Recommended Posts