Gå till innehåll

spotify hiphop


Haslo

Recommended Posts

Sry orkade inte leta fram nån gammal bortglömd tråd så startar en ny.

 

behöver lite spellistor med bara hiphop/rap och om lite rnb slinker med är det inte hela världen. Det ska helst och väldigt gärna va en lista som oxå uppdateras frekvent med ny musik som släpps eller upptäcks. Dvs, inte nån som gjordes för 2 år sen och inte är uppdaterad sen dess.

 

tack på förhnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En liten jag gjort och uppdaterar när jag hittar nya låtar som jag tycker är bra.

Funderar på kanske göra en ännu störra sammansättning av en hiphop lista, kan pma den till dig isf:) Lupe Fiascos nya album laser tycker jag starkt du kan lyssna igenom, inte med hela albumet i listan.

 

edit: här är mina top5 hiphop låtar på senare dagar.

top4 blev det bara visst:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En liten jag gjort och uppdaterar när jag hittar nya låtar som jag tycker är bra.

Funderar på kanske göra en ännu störra sammansättning av en hiphop lista, kan pma den till dig isf:) Lupe Fiascos nya album laser tycker jag starkt du kan lyssna igenom, inte med hela albumet i listan.

 

edit: här är mina top5 hiphop låtar på senare dagar.

top4 blev det bara visst:D

 

nice! Tackar. Ska lyssna igenom allt senare ikväll! Och pma den om det blir nån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice to hear! Diggade den du hade påbörjat också =) Fyllt ut den med det jag hade från min lista+lite till. Gått in på sharemyplaylist.com dessutom (jävligt bra sida imo) och hittat lite tunga listor, som jag ska lyssna igenom och försöka hitta lite fint att lägga till.

 

Listan hette ju RNB i titeln så la även in ett par bra låtar i den genren med beyoncé och rihanna. Det är annars inte min bästa genre, tycker fokuset ska ligga på hip hopen:) men lite bra rnb skadar ju obv inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice to hear! Diggade den du hade påbörjat också =) Fyllt ut den med det jag hade från min lista+lite till. Gått in på sharemyplaylist.com dessutom (jävligt bra sida imo) och hittat lite tunga listor, som jag ska lyssna igenom och försöka hitta lite fint att lägga till.

 

Listan hette ju RNB i titeln så la även in ett par bra låtar i den genren med beyoncé och rihanna. Det är annars inte min bästa genre, tycker fokuset ska ligga på hip hopen:) men lite bra rnb skadar ju obv inte

 

härligt! Ska göra detsamma.

 

håller med om att fokus ska ligga på hip hopen men valde rnb i titeln för att vissa låtar är så jävla svåra att definiera genren på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...