Haslo Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Postad 19 Oktober , 2011 Sry orkade inte leta fram nån gammal bortglömd tråd så startar en ny. behöver lite spellistor med bara hiphop/rap och om lite rnb slinker med är det inte hela världen. Det ska helst och väldigt gärna va en lista som oxå uppdateras frekvent med ny musik som släpps eller upptäcks. Dvs, inte nån som gjordes för 2 år sen och inte är uppdaterad sen dess. tack på förhnad. Citera
semiklonk Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Postad 19 Oktober , 2011 En liten jag gjort och uppdaterar när jag hittar nya låtar som jag tycker är bra. Funderar på kanske göra en ännu störra sammansättning av en hiphop lista, kan pma den till dig isf:) Lupe Fiascos nya album laser tycker jag starkt du kan lyssna igenom, inte med hela albumet i listan. edit: här är mina top5 hiphop låtar på senare dagar. top4 blev det bara visst:D Citera
Haslo Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 19 Oktober , 2011 En liten jag gjort och uppdaterar när jag hittar nya låtar som jag tycker är bra. Funderar på kanske göra en ännu störra sammansättning av en hiphop lista, kan pma den till dig isf:) Lupe Fiascos nya album laser tycker jag starkt du kan lyssna igenom, inte med hela albumet i listan. edit: här är mina top5 hiphop låtar på senare dagar. top4 blev det bara visst:D nice! Tackar. Ska lyssna igenom allt senare ikväll! Och pma den om det blir nån. Citera
Haslo Postad 22 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2011 du hade bra lista. jag diggar den. påbörjade en egen. Gjorde den till Collaborative så om nån vill fylla på med lite bra hiphop eller rap så plz do. Citera
semiklonk Postad 22 Oktober , 2011 Rapport Postad 22 Oktober , 2011 nice to hear! Diggade den du hade påbörjat också =) Fyllt ut den med det jag hade från min lista+lite till. Gått in på sharemyplaylist.com dessutom (jävligt bra sida imo) och hittat lite tunga listor, som jag ska lyssna igenom och försöka hitta lite fint att lägga till. Listan hette ju RNB i titeln så la även in ett par bra låtar i den genren med beyoncé och rihanna. Det är annars inte min bästa genre, tycker fokuset ska ligga på hip hopen:) men lite bra rnb skadar ju obv inte Citera
Haslo Postad 22 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2011 nice to hear! Diggade den du hade påbörjat också =) Fyllt ut den med det jag hade från min lista+lite till. Gått in på sharemyplaylist.com dessutom (jävligt bra sida imo) och hittat lite tunga listor, som jag ska lyssna igenom och försöka hitta lite fint att lägga till. Listan hette ju RNB i titeln så la även in ett par bra låtar i den genren med beyoncé och rihanna. Det är annars inte min bästa genre, tycker fokuset ska ligga på hip hopen:) men lite bra rnb skadar ju obv inte härligt! Ska göra detsamma. håller med om att fokus ska ligga på hip hopen men valde rnb i titeln för att vissa låtar är så jävla svåra att definiera genren på. Citera
speccan Postad 22 Oktober , 2011 Rapport Postad 22 Oktober , 2011 postade i nån annan tråd med, men jao iaf, updateras sådär ofta, Citera
Haslo Postad 22 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2011 http://open.spotify.com/user/187/playlist/249MmLrRf5CVWyIjRZ96BR postade i nån annan tråd med, men jao iaf, updateras sådär ofta, nice! massor av nya artister. ty! Citera
Recommended Posts