MikeTime Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 När kan man anmäla sig till nästa fylleslag? Idag till imorgon? Citera
schumme Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Slängt ägg och bacon i huvet. Mätta och glada kör vi nu igenom Jönköping. Citera
okocha Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Idag till imorgon? Finns det platser? Blev sjukt sugen nu, kan jag bestämma mig ikväll (natt)? Citera
MikeTime Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 Finns det platser? Blev sjukt sugen nu, kan jag bestämma mig ikväll (natt)? PM:a mobilnummer på fejjan så hör jag av mig. Citera
Saint_Bjorn Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 <----- Bounty till den som slår ut den här tishan: en björnkram. Gäller enbart kvinnliga deltagare. Reservation för att det kan övergå till grovhångel ju senare jag blir utslagen. Vinnaren står själv för preventivmedel och eventuell abortkostnad. Citera
#LOUDmouth# Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Fan fan fan, jag har åkt på något skit som gör att jag ligger och huttrar i sängen för att lite då & då skjuta skarpt åt båda hållen. Om Mike inte har lust att klä in hela turneringslokalen (och Saint_Bjorn sin bil) i presenning så måste jag lämna återbud. Jag som hade fixat en störtskön namnskylt och en lika störtskön bounty Annars kan jag bjuda in till lite fylleslasksefterfest i mtt badrum! /#LOUDmouth# Citera
hogge75 Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Fan fan fan, jag har åkt på något skit som gör att jag ligger och huttrar i sängen för att lite då & då skjuta skarpt åt båda hållen. Om Mike inte har lust att klä in hela turneringslokalen (och Saint_Bjorn sin bil) i presenning så måste jag lämna återbud. Jag som hade fixat en störtskön namnskylt och en lika störtskön bounty Annars kan jag bjuda in till lite fylleslasksefterfest i mtt badrum! /#LOUDmouth# Otroligt trist. Hade sett fram mot att snacka lite med dig Citera
#LOUDmouth# Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Otroligt trist. Hade sett fram mot att snacka lite med dig Mmm, dito! Efter att ha varit lite tveksam till att medverka hade jag bestämt mig för att åka, bli full, ha kul och bjuda på bra värde och då så (bokstavligen) skiter det sig /#LOUDmouth# Citera
schumme Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Måtte det komma en bensinmack snart, annars är det kört ? Citera
m1978 Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 4 i bilen blev 3.. 3 i bilen blev 2.. Känner du dig sjuk Björn? Citera
schumme Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Anlänt Hallsberg, ett besök på Systemet sen ska man nog kunna ha det ganska mysigt ikväll... Citera
MikeTime Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 Då kommer även Okocha att närvara och donera. Also; redan i Hallsberg Schumme?! Om ni ska käka ikväll kan jag reka Picasso, bästa pizzerian häromkring. Deras mixtallrik är jävligt bra. Med stark sås. Citera
okocha Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 såja, jag kommer också hinner nog inte fixa nån namnskylt, men lär va ensam om att spela i villatröja =) Citera
torax Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 såja, jag kommer också hinner nog inte fixa nån namnskylt, men lär va ensam om att spela i villatröja =) Garanterat Ensam Citera
Nizse Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Faan sitter på jobbet och längtar. Kom på att detta blir första gången man inte förladdar med party, ormgropar och allmän dekadens. Citera
MikeTime Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 Btw vad ligger ölen på imorgon sp man vet till skrammelpengar Eftersom det är olagligt att sälja öl gör jag inte det. Men OM jag skulle göra det skulle jag säkert ta 15:-/st för dom. Faan sitter på jobbet och längtar. Kom på att detta blir första gången man inte förladdar med party, ormgropar och allmän dekadens. Jag, TF, Hogge och Crappy laddar med ormgrop och ryslig dekadens ikväll. Vi vs. Du 1-0 Citera
Galvanizer Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Nizse, man kan vinna eftersnacket också! Citera
Nizse Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Eftersom det är olagligt att sälja öl gör jag inte det. Men OM jag skulle göra det skulle jag säkert ta 15:-/st för dom. Jag, TF, Hogge och Crappy laddar med ormgrop och ryslig dekadens ikväll. Vi vs. Du 1-0 Faan jag skulle dragit idag redan Citera
schumme Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Då kommer även Okocha att närvara och donera.Also; redan i Hallsberg Schumme?! Om ni ska käka ikväll kan jag reka Picasso, bästa pizzerian häromkring. Deras mixtallrik är jävligt bra. Med stark sås. Sweet, just nu är det mest ölkorv och whiskey. Citera
Klyka Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Fan fan fan, jag har åkt på något skit som gör att jag ligger och huttrar i sängen för att lite då & då skjuta skarpt åt båda hållen. Om Mike inte har lust att klä in hela turneringslokalen (och Saint_Bjorn sin bil) i presenning så måste jag lämna återbud. Jag som hade fixat en störtskön namnskylt och en lika störtskön bounty Annars kan jag bjuda in till lite fylleslasksefterfest i mtt badrum! /#LOUDmouth# Nooooo! Citera
jm_j Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Urk. Kan inte komma. Hoppas någon hinner få nytta av reservplatsen. Citera
Nizse Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 För många tråkiga avhopp nu tycker jag. Citera
#LOUDmouth# Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 Nooooo! Planerar att vara frisk till höstens Berga Open så då kan vi vänslas lite Men jag vet, det är (skit)irriterande! Det är ett helt gäng sköningar som jag hade sett fram emot att träffa igen! /#LOUDmouth# Citera
Recommended Posts