zwexlz Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Hade nästan helt glömt bort det här. Börjar ju snart bli dags! Citera
Crappy Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Det är jag alltid. Dock är det ju illa att först käka tacobuffe och sen hamna längst från dass... Dass på Berga? Utedasset är det oftast kö till så lyd TF's råd och skaffa påse Citera
TotalFarsa Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Vilken tid har du planerat att plocka upp mig? Tjaaaa, om vi siktar på att vara hos mike runt 17-snåret så får jag vara i karlstad runt 1530ish. Är inte satt i sten så har du nåt annat förslag så löser vi det. Måste inom en Sparbank på vägen ner för att plocka ut förlusten. Kanske kan göra det i karlstad så ses vi där (där=i förväg bestämt Sparbankskontor)? Citera
hogge75 Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Tjaaaa, om vi siktar på att vara hos mike runt 17-snåret så får jag vara i karlstad runt 1530ish. Är inte satt i sten så har du nåt annat förslag så löser vi det. Måste inom en Sparbank på vägen ner för att plocka ut förlusten. Kanske kan göra det i karlstad så ses vi där (där=i förväg bestämt Sparbankskontor)? Låter bra. Sparbanken vid torget i Karlstad blir finfint. Tiden funkar för mig. Citera
mceot Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Sjukt taggad, vilket brukar innebära att man blir övertänd och tappar stacken efter 45 min... By the way, kan man få skjuts till lunch-haket, kollade Goggle Maps och det var 94 meter från där vi bor, åt helvete för långt imo... Om du tog in på stinsen så kan vi gå de 94 metrarna gemensamt och ta en rejäl vätskepaus efter 47 m Citera
MikeTime Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2012 Om du tog in på stinsen så kan vi gå de 94 metrarna gemensamt och ta en rejäl vätskepaus efter 47 m Tror att ni isf står mitt på Storgatan och trots att stan är liten förekommer en och annan bil. Ni passerar a-lagsbänken utanför systemet på vägen, stanna till där istället och känn er som hemma. Citera
schumme Postad 21 Februari , 2012 Rapport Postad 21 Februari , 2012 Om du tog in på stinsen så kan vi gå de 94 metrarna gemensamt och ta en rejäl vätskepaus efter 47 m Definitivt! Citera
MikeTime Postad 24 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2012 Bild på TotalFarsa så att ni åtminstone känner igen en forumit: Citera
jm_j Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Bild på TotalFarsa så att ni åtminstone känner igen en forumit: Känns åxxå igen av blingblinget: Citera
TotalFarsa Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Jag fattar inte Hoggeman, men jag gillar't Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Min namnskylt är färdig. Bild kommer ikväll Citera
Saint_Bjorn Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Namnskylt? Har jag missat nåt?? Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Namnskylt? Har jag missat nåt??För att vi lättare ska lära känna varandra, ditt osociala mähä. Citera
Saint_Bjorn Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Jag ska skriva TF på min skylt och bete mig som ett svin! Citera
bjoelle Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Jag ska skriva TF på min skylt och bete mig som ett svin! Glöm inte att raka munk och bära runt på en tom whiskyflaska med. Ska man göra något får man göra det fullt ut Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Jag ska skriva TF på min skylt och bete mig som ett svin!Du är för gammal, för smal, för trevlig för att det ska funka. Glöm inte att raka munk och bära runt på en tom whiskyflaska med. Ska man göra något får man göra det fullt ut Här har vi nån som tänker utanför boxen (även om han står tätt tryckt mot den). Citera
Saint_Bjorn Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Glöm inte att raka munk och bära runt på en tom whiskyflaska med. Ska man göra något får man göra det fullt ut Lugnt, blir en sväng förbi Buttericks. (Wirrepannan blir absolut inget problem, iaf inte om hubba tar på sig körningen) Du är för gammal, för smal, för trevlig för att det ska funka. Har inte vi träffats? Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Har inte vi träffats? Jo, det är väl du som losar i wördfjuud hela tiden? Citera
omalley Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Jo, det är väl du som losar i wördfjuud hela tiden? Eeh, nä! Citera
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Sisådär. Namnbricka till Berga. Mike fick osså en Citera
Saint_Bjorn Postad 25 Februari , 2012 Rapport Postad 25 Februari , 2012 Jo, det är väl du som losar i wördfjuud hela tiden? Citera
Metaddict Postad 26 Februari , 2012 Rapport Postad 26 Februari , 2012 ses snart, have fun guys så ses vi losers Citera
Recommended Posts