MikeTime Postad 28 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2012 Där vi ska spela finns ont om bankomater. Passa på att ta ut i Hallsberg. Citera
torax Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Jag bokar av min plats i turren tyvärr, men skall försöka komma och säga hej!! Kanske kan jag bli dealer ? Citera
affe2000 Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Flaggar för att jag troligtvis måste avanmäla mig. Kommer antagligen få finbesök från utlandet under denna helg. Återkommer så fort jag fått bekräftat. Bekräftat. Kommer inte tyvärr, trots en sjätteplats att försvara och en Bjoelle vid bordet att dra ut ännu en gång. Det får bli till hösten istället. Citera
hogge75 Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Jag bokar av min plats i turren tyvärr, men skall försöka komma och säga hej!! Kanske kan jag bli dealer ? Kram Citera
Crappy Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Jag bokar av min plats i turren tyvärr, men skall försöka komma och säga hej!! Kanske kan jag bli dealer ? Se till att iaf försöka dyka upp en stund, det vore riktigt kul att ses igen Bekräftat. Kommer inte tyvärr, trots en sjätteplats att försvara och en Bjoelle vid bordet att dra ut ännu en gång. Det får bli till hösten istället. Förbaskat tris Citera
TotalFarsa Postad 31 Januari , 2012 Rapport Postad 31 Januari , 2012 Se till att iaf försöka dyka upp en stund, det vore riktigt kul att ses igen Förbaskat tris Plusplusplus. Tråkiga avhopp. Citera
schumme Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 250 kg kärlek kommer i varje fall från Skåne. Det är inte kattpiss det... Citera
hogge75 Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Orka vänta Kan vi inte köra Berga Open nu? Citera
Metaddict Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 250 kg kärlek kommer i varje fall från Skåne. Det är inte kattpiss det... Rätt segt att åka ända upp dit själv från Skåne väl? Citera
schumme Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Rätt segt att åka ända upp dit själv från Skåne väl? Käften tunnis... Citera
TotalFarsa Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Orka vänta Kan vi inte köra Berga Open nu? Agreed. På lördag smäller vi upp en privat Berga-rulle på Svs/Ps, dricker öl, hånar varandra och smiskar upp MT i brygga, deal? Citera
MikeTime Postad 2 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2012 Agreed. På lördag smäller vi upp en privat Berga-rulle på Svs/Ps, dricker öl, hånar varandra och smiskar upp MT i brygga, deal? På lördag kommer inte jag att kunna närvara för onlinelir. Har hyrt ut mig själv och pokerlokalen till ett företag på orten som ska lira en turre och förfesta innan utgång. Men lira på ni, nu när motståndet blev betydligt enklare iom min frånvaro... Edit: Har äntligen investerat i en kokhäll till pokerplejset så nu kan ni mumsa warmkorw på berga open... Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 På lördag kommer inte jag att kunna närvara för onlinelir. Har hyrt ut mig själv och pokerlokalen till ett företag på orten som ska lira en turre och förfesta innan utgång. Men lira på ni, nu när motståndet blev betydligt enklare iom min frånvaro... Edit: Har äntligen investerat i en kokhäll till pokerplejset så nu kan ni mumsa warmkorw på berga open... Ja, innan har vi ju bara kunnat mumsa kallkorv utan bröd och ketchup. Citera
JohnH Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Adda en dödsmetallare på reservlistan: starleaf Han kör touren i ryssland o europa på scenen. Han jobbar på min lilla firma och har testat en del poker... En decimeter längre hår än kungkroon samt ett bättre vibrato. Vore fränt om vi fick ta ett bet på det samt se de båda stämma upp i kör. Deal? Citera
MikeTime Postad 2 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2012 Rätt segt att åka ända upp dit själv från Skåne väl? Du kunde ju ha addat några kilo till och hakat. Dock verkar du vara ytterst folkskygg... Ja, innan har vi ju bara kunnat mumsa kallkorv utan bröd och ketchup. Vad du och Lilla Gubben gjorde sist vill vi inte veta. Adda en dödsmetallare på reservlistan: starleaf Han kör touren i ryssland o europa på scenen. Han jobbar på min lilla firma och har testat en del poker... En decimeter längre hår än kungkroon samt ett bättre vibrato. Vore fränt om vi fick ta ett bet på det samt se de båda stämma upp i kör. Deal? Will do. Also; in på fejjan och kolla pm. Citera
#LOUDmouth# Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 På lördag kommer inte jag att kunna närvara för onlinelir. Har hyrt ut mig själv och pokerlokalen till ett företag på orten som ska lira en turre och förfesta innan utgång. Men lira på ni, nu när motståndet blev betydligt enklare iom min frånvaro... Edit: Har äntligen investerat i en kokhäll till pokerplejset så nu kan ni mumsa warmkorw på berga open... Vad pokerlokalen fyller för funktion i uthyrningsdealen fattar t.o.m. jag men din funktion? Vandringspokal? Appropå ingenting, eller rättare sagt appropå korv. Korvfesten dan innan Berga Open som jag blev inbjuden till, när behöver jag senast hojta till? Jag har trots mitt (för åldern rätt skämmiga) slackerliv omänskligt mycket att göra ett par månader framöver. /#LOUDmouth# Citera
Metaddict Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Du kunde ju ha addat några kilo till och hakat. Dock verkar du vara ytterst folkskygg... Tycker du det är folkskyggt att flytta in hos två okända grinders? Citera
Gus-owicz Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Agreed. På lördag smäller vi upp en privat Berga-rulle på Svs/Ps, dricker öl, hånar varandra och smiskar upp MT i brygga, deal? +1 Citera
MikeTime Postad 2 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2012 Vad pokerlokalen fyller för funktion i uthyrningsdealen fattar t.o.m. jag men din funktion? Vandringspokal? Appropå ingenting, eller rättare sagt appropå korv. Korvfesten dan innan Berga Open som jag blev inbjuden till, när behöver jag senast hojta till? Jag har trots mitt (för åldern rätt skämmiga) slackerliv omänskligt mycket att göra ett par månader framöver. /#LOUDmouth# Jag ska vara turneringsledare/bartender... Hojta till senast tisdagen den veckan. Det räcker. Det är sagt så att jag lagar min berömda colastek till middag och ni andra står för nåt riktigt bra Amarone. Crappy skulle fixa till det. Tycker du det är folkskyggt att flytta in hos två okända grinders? 2 grinders < 67 Berga Open-deltagare imo Citera
fraallan Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 Jag ska vara turneringsledare/bartender...Hojta till senast tisdagen den veckan. Det räcker. Det är sagt så att jag lagar min berömda colastek till middag och ni andra står för nåt riktigt bra Amarone. Crappy skulle fixa till det. Ah hörde att han skulle köpa Aurora ? Citera
Gus-owicz Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 Agreed. På lördag smäller vi upp en privat Berga-rulle på Svs/Ps, dricker öl, hånar varandra och smiskar upp MT i brygga, deal? +1 Bump Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 Bump Löser vi imorn via den här tråden *edit* Jag tar på mig att arra nåt runt 20-2030 för en billig slant så joinar de som vill. Blir på pokerstars. Citera
Gus-owicz Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 Löser vi imorn via den här tråden *edit* Jag tar på mig att arra nåt runt 20-2030 för en billig slant så joinar de som vill. Blir på pokerstars. Citera
TotalFarsa Postad 3 Februari , 2012 Rapport Postad 3 Februari , 2012 Reggat en pokerklubb på Pokerstars. Lär väl bara användas ytterst sporadiskt men vill nån vara med och lira en turre imornkväll runt 20-snåret så måste ni följa instruktionerna nedan för att joina klubben (klippt och klistrat från ps): You are invited to join my private poker club for Home Games online. - If you don't already have it, download the free PokerStars software from http://www.pokerstars.com - Open the main poker lobby, then click on the Home Games tab - Click the 'Join a Poker Club' button - Enter my Club ID number: 596723 - Enter my Invitation Code: rokknroll That's it! Once I've approved your membership request, we'll be ready to start playing Home Games online together. If you want to find out more, visit http://www.pokerstars.com/homegames Förslag på buyin och spelform kan vi väl ta här i tråden. Säger ingen något så använder jag mitt bristande omdöme Citera
Recommended Posts