Lokenius Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 Då jag som utvandrad Svensk inte längre är tillåten att spela via Svenska Spel och Ongame övergått till 6-max undrar jag helt sonika: Vilka nätverk erbjuder 5-max bord? Antar att boss gör det, eller? Citera
chipsHENKE Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 tror bara det är boss nu för tiden Citera
demios Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 InstaDeal nätverket har 5 max, fast rushformat. Citera
Freddy1337 Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 InstaDeal nätverket har 5 max, fast rushformat. RUSH???!!!! Citera
Freddy1337 Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 Äsch, det va ju bara terminal poker igen ju Citera
demios Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 Japp fast det är inte så många spelare så det går inte lika fort som det brukade göra på FTP. Citera
Lokenius Postad 9 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2011 tror bara det är boss nu för tiden Följdfråga: Är inte hela IPN typ döende eller är det något jag bara fått för mig? Kan inte minnas när jag senast läste någon som kommenterat positivt om deras nätverk. Citera
chipsHENKE Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Postad 9 Oktober , 2011 Följdfråga: Är inte hela IPN typ döende eller är det något jag bara fått för mig? Kan inte minnas när jag senast läste någon som kommenterat positivt om deras nätverk. dom kör ju massa extra promotions nu så det har blivit bättre, framförallt omahadelen Citera
ostkroken Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Då jag som utvandrad Svensk inte längre är tillåten att spela via Svenska Spel och Ongame övergått till 6-max undrar jag helt sonika: Vilka nätverk erbjuder 5-max bord? Antar att boss gör det, eller? Vad menar du inte tillåten? Du har väl personnumret kvar? Citera
SasaMatic Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 måste väl vara skriven på en adress i sverige? Citera
schumme Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Paf har väl en boss-klient och har för mig att där är nån bonusgrej nu. Missade den själv eftersom jag valde deras ongame-klient istället. Citera
SouthEast Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Paf har väl en boss-klient och har för mig att där är nån bonusgrej nu. Missade den själv eftersom jag valde deras ongame-klient istället. Du har bonusen kvar i diamond, bara att köra reloaden där. Citera
schumme Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Du har bonusen kvar i diamond, bara att köra reloaden där. vill inte spela på bossklienten, så då funkar det väl inte? Citera
Lokenius Postad 10 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Vad menar du inte tillåten? Du har väl personnumret kvar? måste väl vara skriven på en adress i sverige? Precis, såfort du folkbokför dig utanför Sveriges gränser blockar SvS poker dig från att kunna logga in på pokerklienten. Skulle säkert kunna göra som "miljoner andra" och starta ett nytt konto på typ morsan, men har jag vart en ärlig man i snart 31 år så kan jag lika gärna fortsätta vara det i 31 år till Citera
Zecon Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Redbet har en bossklient där det både finns 5 och 6 max, värdet kan diskuteras dock. Citera
skedvi Postad 10 Oktober , 2011 Rapport Postad 10 Oktober , 2011 Då jag som utvandrad Svensk inte längre är tillåten att spela via Svenska Spel och Ongame övergått till 6-max undrar jag helt sonika: Vilka nätverk erbjuder 5-max bord? Antar att boss gör det, eller? På Betsson kunde man ivartfall förut när jag spelade där göra egna bord. jag brukade göra 4a platsers bord. Citera
Recommended Posts