Gå till innehåll

Gaston and his apprentice!


Gaston

Recommended Posts

Hey Hey Hey! har läst lite dagböcker ett tag nu och tycker de verkar skoj så öppnar därför en egen tilsammans med Lbmagnus.

Jag heter iaf Jocke och bor i Lindesberg. Är 24 år, 87a) och har väl spelat poker i ca 7år med mediokra resultat. Har inga proffsdrömmar utan lirar mest för att de är kul och för att kunna tjäna in en extra slant.

 

Detta år har dock blivit lite seriösare då jag upptäckte att det fanns något som hette både Pokerforum och holdemmanager:D Nördar NLH på SVS för tillfället där jag har min bas på 1-2, men har väl som mål att börja regga 2-4 innom kort då rullen faktiskt tillåter det.

Annars är det både jobb, plugg, sport och fest som gäller vid sidan av pokern samt en Grinders ABSOLUT värsta fiende!! en flickvän... Fan att man ska behöva vara så snygg!

 

Vi har en lokal pokerklubb där man hänger emellanåt men tyvärr är det enbart jag och min wingman LBmagnus som spelar nätpoker i hela stan. Blir ju lite svårt att utvecklas i och med det så mest därför som jag/vi startar upp denna dagbok. (Behöver få lite feedback av alla grymma forumiter här inne)

Kommer posta lite händer och roliga händelser så får vi se hur det går.

 

The Game Is On!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 74
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok nu ska vi se om de här blir rätt. Är sjuuukt dålig på datorer btw så tänkte höra om nån kan förklara hur jag convertar händerna lr va de heter i HM så jag kan posta dom? Hur jag postar upp bilder videos mm? Varför min avatar inte visas? Hur jag fixar sån där under rubrik/citat som står hela tiden? Blir väldigt tacksam om nån orkar svara på en fråga iaf.:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejhej är då den andre som kommer skriva här går just ni sista året i skolan och då förutom skolan och träning försöker jag spela en hel del poker. Spelat fram och tillbaka i 3-4 år nu men då jag träffa jocke för ca 1 år sedan så blev det mer o mer poker och mer seriöst spelande. Spelar mestadels 0.1-0.2 - 0.25-0.5 € på siten Opoker. Kommer försöka lägga upp lite händer men även sånt som händer på fritideden så som träningar fester osv.

 

Så hoppas att denna dB får upp suget ordentligt då jag är väldigt dålig på att få in mycket volym.

 

 

Och det där med "apprentice" ska ni inte ta allt för allvarligt, är oftast jag som får läxa upp lilla jocke ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok som jag skrev i mitt föregående inlägg så suger jag på den tekniska biten och skulle behöva lite hjälp av någon vänlig själ med att komma igång.

Kan iaf bjuda på en liten rolig historia så länge som hör ihop med min totala avsaknad av datakunskaper. Kan bli lite väl lång dock)

 

Det var i 2an lr 3an på gymnasiet och vi satt som vanligt ett gäng på 6-7 grabbar och snacka skit på nån boring lektion då min kompis, som vi kan kalla "marcus" berättar att han kvällen innan hade raggat upp/addat nån random brud på msn som han började snacka med.

Det visar sig iaf efter en stund att denna tjej hade en pojkvän och att denne kille tydligen hade en fetisch att han ville prova på att suga av en kille though he was straight! Så marucs blev iaf erbjuden 5000kr av paret om han kunde tänka sig att svänga förbi nån dag och ställa upp på detta. (nån slags 3way variant inte bara bög,bög)

 

Iaf när Marcus berättat detta och vi andra garvar som arslen så säger en annan kompis som vi kan kalla "Jimmy Korsar" (måste tilläggas att han är sjuuuukt snål! girig pengakåt! och att vi dessutom redan hade börjat halv mobba honom för att vara bög)

 

-waaaa 5000!!! -lätt att jag hade gjort det!! -de enda man behöver göra är ju att sitta där och njuta!

I samma sekund som han avslutar sista meningen så ser man hur hans otroligt nöjda min försvinner och han inser vad han just sagt..

 

Vi andra viker oss av garv och börjar genast smida planer om diverse mobbningsmetoder. Jimmy hade precis tagit körkort så första pranket blev att skriva ut lite schysta bögporr bilder och tejpa upp på vindrutorna.

 

Sagt och gjort följande håltimme drog vi till skolans datasal, den är bevakad lite då och då så de gällde att snabba på. Givetvis blev det JAG som inte kan någonting som skulle fixa allt, men hittade iaf en riktig feting sajt med hundratals bilder och markerar 2 st och printar ut dom medans de andra höll utkik och passade på skrivaren.

 

Vi står där nervösa och spännda som fan men inga bilder kommer??

Tar en cheek på datorn igen och då ser vi till allas våran förskräkelse att jag har lyckats skriva ut bilderna inne i LÄRARRUMMET precis bredvid datasalen!!

 

Alla får tok panik och börjar typ springa därifrån men vi hejdar oss när vi kommer på att det faktiskt är sällan som det är några lärare i just det lärarrummet. Vi går dit och tittar, dörren är låst!! vi knackar på och gömmer oss ingen öppnar! puh!

 

Så vi ger det en sista chans att försöka rädda upp situationen och den eventuella avstängning som väntar. Knackar på ett annat lärarrum 10 meter därifrån och frågar om vi kan få låna nyckel för att vi råkade skriva ut ett arbete i det låsta rummet.

-Ska jag följa med och låsa upp? frågar läraren.

-NEJ det går bra! vrålar vi nästan.

 

Lyckas komma in själva i rummet och vi känner hur frälsningen är oerhört nära nu ur hela denna misär. De andra håller utkik och jag går inn och upptäcker att det inte är 2 bilder som är utskrivna utan ca 30 st och det fortsätter att printas hela tiden...

 

Inser att jag lyckats skriva ut ALLA bilder! och samtidigt hör jag kompisen säga.

-Nu kommer Bertil! (som vi lånade nyckeln av)

Då gav vi upp! tog de bilder jag kunde få tag i sen sprang vi i full fart ut därifrån och sket i allt, lämnade nyckeln i låset och dörren vidöppen med skrivaren på i högvarv.

 

Det var tack och lov höstlov dagen efter så vi lyckades hålla oss borta resten av dagen. och den läraren Bertil, som var det enda "vittnet" hade inte så bra koll på våran klass så vi höll tummarna att vi skulle klara oss ur klistret.

 

När vi komm tillbaks efter lovet så fick hela klassen skaaapliga utskällningen av våran lärare som berättade att de hade avbrytit printningen men att den hade hoppat igång av sig självt igen och skrivit ut ungefär 300 sidor innan bläcket tog slut..

 

Lyckligtvis så klarade vi, och framförallt jag mig ur denna otroligt sjuka knipa då läraren inte visste exakt vem lr vilka det var som gjort detta. Men hela våran klass blev avstängd från datasalen i 2 veckor. totally worth it! :D

 

MVH Jockiboi..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, sitter man på bussen till Stockholm lowstajk som man är...

 

Många frågetecken inför dagens match-

kommer Mr Zlatans frÅnvaro vara stor?

Kommer sillstryparn gå in o dominera?

Kommer babian Kim bjuda på några snygga chippar?

Kommer tacco Anders glida in med sitt oskuldsfulla leende och göra en snurrfint eller 2 ?

 

Ja vad tror ni? Ja tror att vi behöver 5-10 till bajenspelare i truppen och att Sverige torskar med 0-5 efter 5 mål av king kuyt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja Sverige! slänger upp en hand såhär mitt i dramat. Fi spelar 39/13/0 endast 1 bord. Kändes vekt när han cbetta halvpott i 3 way så drog in en liten raise för att mixa upp spelet. De jag undrar är väl om han har nån hand i sin range som han synar flopp sen foldar turn med den stacken? Ska jag bara ge upp turn lr kan det vara ok att betta igen trotts Fis lilla stack?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

SB ($930)

Hero ($566)

UTG ($278)

CO ($379)

BTN ($351)

 

Dealt to Hero Q:diamond: K:spade:

 

fold, CO raises to $17.50, fold, SB calls $15, Hero calls $12.50

 

FLOP ($52.50) J:diamond: T:heart: T:spade:

 

SB checks, Hero checks, CO bets $26.25, SB calls $26.25, Hero raises to $112, CO calls $86.25, SB folds

 

TURN ($303) J:diamond: T:heart: T:spade: 4:diamond:

 

Hero bets $235,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heja Sverige! slänger upp en hand såhär mitt i dramat. Fi spelar 39/13/0 endast 1 bord. Kändes vekt när han cbetta halvpott i 3 way så drog in en liten raise för att mixa upp spelet. De jag undrar är väl om han har nån hand i sin range som han synar flopp sen foldar turn med den stacken? Ska jag bara ge upp turn lr kan det vara ok att betta igen trotts Fis lilla stack?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $5(BB) Replayer

SB ($930)

Hero ($566)

UTG ($278)

CO ($379)

BTN ($351)

 

Dealt to Hero Q:diamond: K:spade:

 

fold, CO raises to $17.50, fold, SB calls $15, Hero calls $12.50

 

FLOP ($52.50) J:diamond: T:heart: T:spade:

 

SB checks, Hero checks, CO bets $26.25, SB calls $26.25, Hero raises to $112, CO calls $86.25, SB folds

 

TURN ($303) J:diamond: T:heart: T:spade: 4:diamond:

 

Hero bets $235,

 

Efter en bet och en syn så tycker jag inte det är ett speciellt bra läge att semibluffa. Inte på den brädan i alla fall. Bättre att ta en syn och utvärdera turn.

 

Synar han din raise på flopp så viker han sällan turn med den stacken, så som spelat hade jag gett upp. Enda handen som viker är väl samma hand som du har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en bet och en syn så tycker jag inte det är ett speciellt bra läge att semibluffa. Inte på den brädan i alla fall. Bättre att ta en syn och utvärdera turn.

 

Synar han din raise på flopp så viker han sällan turn med den stacken, så som spelat hade jag gett upp. Enda handen som viker är väl samma hand som du har.

 

Håller med helt, direkt jag betta turn så kände jag bara fuck va dum jag var nu! Anledningen att jag valde den här linjen från början var att Fi var väldigt selektiv PF, enda kombination han skulle kunna ha med 10an skulle möjligtvis vara 1010 A10 kanske, kanske nån K10s.

 

så även fast han syna flopp så kändes det inte som han hade 10an utan snarare något som AJ, KQ QQ-AA. Men är väl kanske lite overkill att hoppas han ska folda någon av dessa, skulle väl behövt åtminstone dubbla stackdjup för att han ska bli lite obekväm i situationen. Han hade JJ iaf och jag drog inte ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat 1h idag, blev + tillslut ett inköp på 0,1-0,2, resten av dagen har det bara varit slappande efter gårdagen och lite tiltande framför körkortsteorin...... aja nu blir det filmen "devil" som myttlarry tipsade om och lite grind!

 

hehe var ju jag som tipsa om den jävla fyllo! Grinda imorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fi är bara mongo 29/8/0 över 200 händer.

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($400)

Hero ($420)

UTG ($492)

CO ($395)

BTN ($345)

 

Dealt to Hero A:club: J:diamond:

 

fold, CO raises to $4, fold, fold, Hero raises to $20, CO calls $16

 

FLOP ($41) T:club: 6:club: 5:club:

 

Hero bets $30.75, CO calls $30.75

 

TURN ($102) T:club: 6:club: 5:club: T:diamond:

 

Hero?? Betta va?

 

 

27/19/3

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

BB ($459)

($394)

UTG ($91.88)

Hero ($397)

CO ($432)

 

BB posts (SB) $1

 

Dealt to Hero 9:club: 9:heart:

 

UTG raises to $7, Hero calls $7, fold, BB calls $6, fold

 

FLOP ($23) 6:spade: 5:spade: 6:heart:

 

BB checks, UTG checks, Hero bets $14, BB calls $14, UTG folds

 

TURN ($51) 6:spade: 5:spade: 6:heart: 8:diamond:

 

BB checks, Hero bets $32, BB calls $32

 

RIVER ($115) 6:spade: 5:spade: 6:heart: 8:diamond: 3:club:

 

BB bets $78, Känns skumt varför skulle han bluffa här? syna lr folda?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle på massage igår och förväntningarna var skyhöga. Sist jag var på massage så kom det in en MAN och börja knåda! kändes sjukt obekvämt men denna gång så var det andra bullar.

 

Tjejen som jag bokade massagen av en vecka tidigare hade både ung och sexig röst på telefon. Förhoppningarna steg under veckan och kille som man är så ger man ju liksom aldrig riktigt upp drömmen om det här spontana stranger to stranger porrfilms momentet som bara måste få inträffa åtminstone en gång i livet!

 

Kommer till salongen och möts av tjejen, hon var både ung och såg helt ok ut och hade dessutom vit lång rock och sånna där klassiska porriga glasögon.

 

Kunde det här vara min klonk dag???

 

kommer in till rummet och hon ber mig att klä av mig till kalsonger, Fine går bra en så länge tänker jag och medans jag håller på att ta av mig byxorna så hejdar jag mig plötsligt och blir alldeles stel i kroppen!

shit shit shit! kommer på att jag har typ 3-4 par kalsonger av 10 som det är VÄRLDENS största hål i (får lätt in en hel knytnäve i dom)

Ska de här bli pinsamt deluxe tänker jag medans jag sakta känner efter med handen efter något hål.

Lyckligtvis så var det grönt ljus, puh!

 

Massagen var riktigt skön och bra men tyvärr kom det aldrig något -Now its your time to massage me! följt av ett ritsch där knapparna går sönder i rocken som hon sliter av sig.

 

Blev inge happy ending för den delen heller.. jävla skit salong!

Jaja man får väl fortsätta att drömma ett tag till då. Nu ska jag iaf spela lite poker gl till mig/Gaston

 

Edit: när jag kom hem slängde jag alla mina trasiga kalsonger :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha synd jockiboy

 

På väg på bio nu efter 3 kukiga timmar grappling i fortsättnings gruppen helt död så ska bli gött med bio nu. Sen ledig imorn så blir grind all night long

 

 

Blev Inge Karlstad i helgen Jocke så jag hoppas på Mickis fritt! Ska flytta in i andra huset imorgon med så du är varmt välkommen lördag före 9, sen efter de blir de bjuda hem dryga bruden och inviga sängen;)

 

Hoppas på någon intressant hand inatt som jag kan dela med mig av då det varit dåligt med sÅdant frÅn min sida..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hann med en liten session igår på 600 händer som slutade lite drygt 600 upp. Gick rätt stabilt och inga märkvärdiga händer men slänger upp denna iaf.

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($80.88)

Hero ($445)

UTG ($432)

CO ($390)

BTN ($357)

 

Dealt to Hero T:spade: A:spade:

 

UTG calls $2, fold, BTN raises to $7.25, SB calls $6.25, Hero calls $5.25, UTG calls $5.25

 

FLOP ($29) 2:diamond: A:club: T:club:

 

SB checks, Hero bets $18, UTG calls $18, BTN calls $18, SB folds

 

TURN ($83) 2:diamond: A:club: T:club: 9:spade:

 

Hero bets $62, UTG calls $62, BTN calls $62

 

RIVER ($269) 2:diamond: A:club: T:club: 9:spade: 7:diamond:

 

Hero bets $201, UTG folds, BTN folds

 

Hero shows T:spade: A:spade:

 

Hero wins $262

 

 

De jag funderar lite över är riverspelet?

känns som att övriga 2par är ganska osanolika och att jag troligtvis är uppe mot ett bustat FD och ett starkt ess, AJ-AK)

Ska jag size typ 100 river för att få syn av AJ-AK? lr, mtp min pos) cheeka och försöka inducera bluff av ev bustade FD?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit väldigt dåligt med uppdateringar här men har haft fullt upp med både jobb och plugg vid sidan av pokern. Läser upp SvenskaB och EngelskaB atm först och främst för att kunna söka in till flygledare men även för att bättra på meritlistan en aning.

 

De lilla jag har spelat denna månad har tyvärr gått helt käpprätt. Sett-uppsen och utdragningarna har haglat och började faktiskt bara att skratta när jag blev en-outad häromdagen. Har varit bra värde iaf och nästan bara förlorat mot kassa spelare vilket är lite frustrerande.

 

Behöver lite hjälp här mot 52/11 fisk. Vet inte varför jag 3betta så lite i just denna? Men iaf foldar han om jag bettar/shippar turn? MTP riverbettet så kan han ju inte vara spec stark?

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($128)

BB ($199)

CO ($423)

Hero ($353)

 

Dealt to Hero A:club: K:club:

 

CO raises to $7, Hero raises to $20, SB calls $19, fold, CO calls $13

 

FLOP ($62) 3:diamond: 7:diamond: 2:club:

 

SB checks, CO bets $32, Hero raises to $98, SB folds, CO calls $66

 

TURN ($258) 3:diamond: 7:diamond: 2:club: 9:heart:

 

CO checks, Hero checks

 

RIVER ($258) 3:diamond: 7:diamond: 2:club: 9:heart: T:diamond:

 

CO bets $55, Hero folds

 

CO wins $251

 

 

 

Enkel fold?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

BB ($423)

($167)

UTG ($397)

Hero ($493)

CO ($149)

 

BB posts (SB) $1

 

Dealt to Hero 9:club: 8:club:

 

UTG calls $2, Hero raises to $7.25, fold, fold, calls $5.25, UTG calls $5.25

 

FLOP ($22.75) 3:diamond: 3:spade: 8:diamond:

 

checks, UTG bets $17.06, Hero raises to $62.12, folds, UTG calls $45.06

 

TURN ($146) 3:diamond: 3:spade: 8:diamond: 3:heart:

 

UTG bets $110,

 

 

Fisk som tusan denna! vill syna turn men ska jag?

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

Hero ($364)

BB ($264)

UTG ($415)

CO ($96.93)

BTN ($398)

 

Dealt to Hero K:spade: J:spade:

 

fold, fold, fold, Hero raises to $6, BB calls $4

 

FLOP ($12) J:diamond: 5:heart: 8:spade:

 

Hero bets $6, BB calls $6

 

TURN ($24) J:diamond: 5:heart: 8:spade: 3:spade:

 

Hero bets $16, BB raises to $252 (AI),

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweet! Då är man äntligen ovanför plusstreckett för månaden. Har blivit väldigt standard att inleda med att misär-backa på sista tiden, både månader och de flesta sessions. Någon som har liknande problem?, lr nå bra tips för att ändra på de?

Vore kul med lite respons, lite tråkigt att bara skriva med mig själv, tom med min fellow wingman har ju börjat rata mig: Vill ju lära känna några PFare också. Ingen som är från Örebro lr i närheten?

 

 

Inte ofta man får in de såhär bra 2011.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

Hero ($848)

BB ($244)

BTN ($518)

 

Dealt to Hero 8:club: A:diamond:

 

fold, Hero raises to $6, BB raises to $10, Hero calls $4

 

FLOP ($20) 8:spade: A:heart: 9:heart:

 

Hero bets $15, BB raises to $30, Hero raises to $87, BB raises to $234 (AI), Hero calls $147

 

TURN ($488) 8:spade: A:heart: 9:heart: 6:diamond:

 

RIVER ($488) 8:spade: A:heart: 9:heart: 6:diamond: 5:heart:

 

Hero shows 8:club: A:diamond:

(Pre 69%, Flop 90.6%, Turn 81.8%)

 

BB shows 7:diamond: 8:heart:

(Pre 31%, Flop 9.4%, Turn 18.2%)

 

BB wins $476

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ja då var oktober avklarat. Slutade 1100Kr upp över 17000 händer, med andra ord ingen jätte succe direkt.:D

Men det var faktiskt väldigt roligt att spela och hade bra action i princip hela tiden synd bara att inte medriggen hittade fram.

 

Men nu är det ny månad och nya mål, hoppas jag kommer hinna spela lite mer och kanske vinna lite mer.

Tjejen är iväg och ska se Rihanna i globen så Lbmagnus kommer över på en liten grindkväll så de ska bli skoj, hoppas han tar med sig lite medrigg bara. GL till oss/Gaston

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har äntligen börjat lira 1-2 nu och ja de börjar väll sådär

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($145)

BB ($621)

Hero ($415)

CO ($399)

BTN ($509)

 

CO posts $1

 

Dealt to Hero 7:spade: 7:heart:

 

Hero calls $2, CO raises to $7, BTN calls $8, fold, fold, Hero calls $6

 

FLOP ($28) 6:club: 7:diamond: 7:club:

 

Hero checks, CO checks, BTN bets $18, Hero calls $18, CO raises to $100, BTN folds, Hero calls $82

 

TURN ($246) 6:club: 7:diamond: 7:club: K:spade:

 

Hero checks, CO bets $140, Hero raises to $307 (AI), CO calls $150 (AI)

 

RIVER ($826) 6:club: 7:diamond: 7:club: K:spade: T:club:

 

CO shows 8:club: 9:club:

(Pre 49%, Flop 8.8%, Turn 4.5%)

 

Hero shows 7:spade: 7:heart:

(Pre 51%, Flop 91.2%, Turn 95.5%)

 

CO wins $811

Hero wins $1

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

BB ($400)

($330)

Hero ($411)

CO ($586)

 

BB posts (SB) $1

Hero posts $1

 

Dealt to Hero 8:spade: 8:diamond:

 

Hero raises to $7, CO calls $8, BB raises to $35, fold, Hero calls $27, CO calls $27

 

FLOP ($108) J:heart: 8:heart: 2:diamond:

 

BB bets $81, Hero calls $81, CO folds

 

TURN ($270) J:heart: 8:heart: 2:diamond: J:club:

 

BB bets $284 (AI), Hero calls $284

 

RIVER ($838) J:heart: 8:heart: 2:diamond: J:club: J:spade:

 

BB shows K:diamond: K:heart:

(Pre 81%, Flop 12.5%, Turn 9.1%)

 

Hero shows 8:spade: 8:diamond:

(Pre 19%, Flop 87.5%, Turn 90.9%)

 

BB wins $823

Hero wins $-1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har äntligen börjat lira 1-2 nu och ja de börjar väll sådär

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($145)

BB ($621)

Hero ($415)

CO ($399)

BTN ($509)

 

CO posts $1

 

Dealt to Hero 7:spade: 7:heart:

 

Hero calls $2, CO raises to $7, BTN calls $8, fold, fold, Hero calls $6

 

FLOP ($28) 6:club: 7:diamond: 7:club:

 

Hero checks, CO checks, BTN bets $18, Hero calls $18, CO raises to $100, BTN folds, Hero calls $82

 

TURN ($246) 6:club: 7:diamond: 7:club: K:spade:

 

Hero checks, CO bets $140, Hero raises to $307 (AI), CO calls $150 (AI)

 

RIVER ($826) 6:club: 7:diamond: 7:club: K:spade: T:club:

 

CO shows 8:club: 9:club:

(Pre 49%, Flop 8.8%, Turn 4.5%)

 

Hero shows 7:spade: 7:heart:

(Pre 51%, Flop 91.2%, Turn 95.5%)

 

CO wins $811

Hero wins $1

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

BB ($400)

($330)

Hero ($411)

CO ($586)

 

BB posts (SB) $1

Hero posts $1

 

Dealt to Hero 8:spade: 8:diamond:

 

Hero raises to $7, CO calls $8, BB raises to $35, fold, Hero calls $27, CO calls $27

 

FLOP ($108) J:heart: 8:heart: 2:diamond:

 

BB bets $81, Hero calls $81, CO folds

 

TURN ($270) J:heart: 8:heart: 2:diamond: J:club:

 

BB bets $284 (AI), Hero calls $284

 

RIVER ($838) J:heart: 8:heart: 2:diamond: J:club: J:spade:

 

BB shows K:diamond: K:heart:

(Pre 81%, Flop 12.5%, Turn 9.1%)

 

Hero shows 8:spade: 8:diamond:

(Pre 19%, Flop 87.5%, Turn 90.9%)

 

BB wins $823

Hero wins $-1

 

Örk, efter två såna hade jag förmodligen tiltat bort hela rullen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...